14 gânduri despre “Luați, trimiteți

  1. ” Ma” Betty da cum ti-ai dat tu seama ca e masculu’ ala rece /:) … esti misandra, l-ai cautat? Io unu chiar nu pot sa-mi dau seama.

  2. pai frate samuan , nu vezi ca pinguinul are un fular verde si caciula verde la fel ca spanul din desenul anterior cu mana verde?! si mai ales ca ninge pe el …si mai ales observa ce privire i-a dat Nadia ” tu scorpie nu te apropia de mine ca iti dau cu ghetarul in cap” asa ca personajele negative din gama „nadia” rezulta ca au o nuanta de verde . sa nu-mi spui ca te-ai regasit in comentariul meu de mai sus. mult respect.
    va pup .

  3. Daca intelege cineva ceva din comentariul tau intelege:
    1 sunteti misandre amandoua
    2 daca, doar daca, reuseste sa o aiba pa vreuna din voi (foarte greu avand invedere 1) o are si p-ailalta
    3 tu vezi ceea ce iti doresti

    =))

  4. Pinguinii sunt androgini. Dar sunt inspirați de un caz real când ăla rău era masculul.
    @ Nenea Samuan: Nene, nu înțeleg în ce drac de limbă vorbești și scrii acolo, și asta începe să mă plictisească.

  5. samuan : eu „una” nu am inteles absolut nimic din comentariile tale ..fara suparare. am inteles doar ca : sunt o „misandra” ( nu stiu ce inseamna acest termen)1. ca pinguinul nu va reusi sa ne aiba pe mine si pe Nadia ?? ! 2. ca iti place simbolismul , si mai ales eu nu cred ca esti capabil sa citesti niste oameni in legatura cu viitoarele lor reactii ?!.3. ca eu te „imbolnavesc de nervi” ( crede-ma ca nu ti-ai dori sa te imbolnavesc de nervi )4. iar daca ai impresia ca „saltareata” a inteles ceva ..te inseli . nu am inteles nimic din comentariile tale . eu zic sa o lasam balta domnule samuan . nu cred ca Nadia isi doreste niste discutii non-sens la ea pe blog . mult respect .

Comentariile sunt închise.