Au. Doare.

(Din notițele unei masterande)

Cursurile masterului pe care îl urmează eroina noastră sunt atât de fascinante, încât ce-și notează ea la ore arată cam așa:

11 gânduri despre „Au. Doare.”

  1. Sa stiu ca alternativa e ocna grea si tot n-as mai calca intr-o facultate. Mi se pare ca nu-ti prieste, in zilele in care urmeaza sa te duci la master esti palida si nefericita…Oh, Nadia!

  2. @Marie Jeanne: Nu-mi priește câtuși de puțin. Cred că sunt pe punctul de a o da în melancolie blegoasă.
    @Pietricel: Nu știu cine te-a pus pe tine, dar pe mine m-au pus părinții. 😆

  3. dar daca iti displac atat de tare cursurile, de ce faci masterul? o diploma pentru niste ore in care iti venea sa-ti iei campii n-are nicio valoare si oricum ar trebui sa mergi acolo pt cunoastere nu pt diploma. cred ca ar trebui sa te gandesti la asta si sa alegi o universitate/facultate/un program de master care sa ti se potriveasca mai bine. just my two cents.

  4. Dilatiunea timpul eu cred ca a avut loc la orele de franceza din liceu . Incredibil cum 50 de minute se transformau parca in 2 ore . Oricum, daca doar atat ai desenat inseamna ca a trecut destul de repede ora , eu realizam adevarate sculpturi in basorielef din guma de sters

  5. @Betty: Nu, sunt doar selecțiuni. Restul însemnărilor erau mai puțin interesante. Nu că astea ar fi interesante. Deci imaginează-ți cum erau celelalte.

  6. Poate totusi sunt bune la ceva si cursurile alea…te inspira plictiseala la desen 😀

    Trebuia sa-i mai pui vreo doua pansamente lu’ Nadal, ca s-a tot accidentat in ultima vreme (inainte de revenire…daca se poate numi asa ce se intampla pe la meciurile lui recente..~x( )

  7. federer si nadal sunt amandoi sponsorizati de aceeas firma ( n i k e ) 🙂
    frumos desen totusi .
    si eu am crezut ca sunt sg care se plictiseste pe la mastere 🙂

Comentariile sunt închise.