Autoportret și autodedicație

Desen pentru Illustration Friday, tema Skinny, făcut de subsemnata, și melodie despre slăbănoage cu pantofi urâți, de la formația franceză Amelie-les-crayons. Că tot era să-mi iau zborul cu umbrela zilele astea.

La maigrelette promène son squelette

Les pieds dans des chaussures idiotes

La maigrelette, elle mange que des miettes

L’été quelques griottes

Elle tient pas droit, la maigrelette, on la touche du doigt, elle pète

Elle s’envolera un jour de tempête, un jour de grand vent.

P.S: E nevoie să traduc? E cineva care n-a fost torturat cu limba franceză în școală și totuși vrea să știe ce spune cântecul?

14 gânduri despre “Autoportret și autodedicație

  1. Meeeeeeiii, matale crezi ca toata lumea le le are cu limbile pe aici /:) .Normal ca si-o am fost torturat cu franceza …….de profele alea prea frantuzoaice 😐 😀 …….ce sa mai iti intre la bibilica …… . Din generala pana intr-a doispea n-am scapat de problema. Daca ai sti ce blonda tupeista am avunt in generala, da in generala, cand nici nu stiam ce vreau la viata…..da cred ca aia m-a indrumat :)) mai departe . Da mai ales ca luam doi de 3 dupa aia cate un 10. Poate sa existe alta explicatie decat ca aveam o profa ciudata,de nu puteai sa inveti 😀 . Io care de altfel eram un elev silitor.
    Asa ca te rog daca le ai cu franceza seruieste si noua 😉 .

  2. Imi plac, si desenul si poezia. Desenezi dragut, plus expresiv. Pana la urma cred ca o sa te rog sa imi desenezi si mie ceva, daca o sa vrei. Numa sa ma gandesc ce 😀

  3. @Bogdan: nu cred ca stiu cum sa fac asta 😀
    @mary: pai…sa nu fie cai si sa nu fie chestii cu maini in prim-plan. Nici maini nu prea stiu sa desenez.

  4. Bogdan ….Pai daca o luam asa cu design-ul ar trebui sa schimbe si culoarea de fundal la tag cloud. Lasa, mai bine daca baga askimetu’ ala ca cica a dat asigurari o tipa de la blogway ca o sa fie implementat.

  5. Nadia, gata stiu 😀 Imi desenezi o fetita creata care citeste? Sau daca nu iti place sa desenezi oameni, fa-mi un elefantel care citeste, ca am vazut ca elefantei iti place sa desenezi 😀 Si daca vrei sa mi-l dai sa il pun pe blog la mine, ar fi suuuper! Mersi anticipat! :):)

  6. @Bogdan: de ce nu? Momentan la noi is pline ziarele cu un popa in pielea goala. Si aia chiar nu vreau sa vad. Hannah Montana e ok.
    @mary: Ok. Am receptionat. Will do, when I haz time.

  7. Ok. Traducere:
    „Slăbănoaga își plimbă scheletul
    Cu picioarele în pantofi idioți,
    Slăbănoaga mănâncă doar firimituri,
    Și vara câteva cireșe amare.
    Nu se ține deloc pe picioare, dacă o atingi cu degetul se sparge
    Într-o zi cu furtună și vânt o să-și ia zborul.”
    Ăsta e fragmentul citat de mine, fiind mai reprezentativ pentru minunata mea persoană.

Comentariile sunt închise.