Brr frig brr brrr frig

Pentru Illustration Friday, tema Frozen.

Sincer, nu-i văd bine pe pinguinii ăia, dacă rămân acolo or să moară degeraţi, dacă ursul reuşeşte să-i scoată o să-i mănânce la cină. I-am desenat cu creioane colorate „acuarelabile” primite de ziua mea de la pseudosoră-mea. Încă nu m-am prins cum se folosesc în moduri mai deosebite faţă de alte creioane colorate, dar m-am murdărit pe degete încercând să aflu şi nu se şterge cu guma ca la creioanele obişnuite, motiv pentru care sunt pete gri şi roz în desen în locuri unde n-ar trebui să fie.  În continuare nu sunt coerentă, brr brr frig, în afară de momentele când mă ia cu cald. Azi nu m-am ridicat mai deloc din pat. Curent electric este dar trebuie să-l folosesc în doze mici doar când e nevoie, ca să nu înceapă iar să huruie şi să fluiere şi să şuiere şi să pocnească şi să trosnească şi să flăcărească panoul electric.  Însă am desenat pe hârtie şi am citit cărţi de hârtie, lucruri de la care calculatorul m-a împiedicat atâta amar de vreme. Sunt bune şi defecţiunile la ceva. Brr brr frig.

6 gânduri despre “Brr frig brr brrr frig

  1. Da nu nu ma’ pa tine te uraste curentu’ asta, da ai dreptate ca te uraste ceva mai tare, e obsedat de tine =)) , ca si pa noi astialalti ne uraste de exemplu pa noi astia din Berceni. Da pa vremea lu’ Ceasca nu sa mai oprit curentu’ de cinci ori intr-o luna si plm e BERCENI nu-ma biemvieuri negre lucioase(unu nu am vazut sio mat,negru cu gri inchis) de manelari/ghertoi, daaaaa.. lucioase cu jante argintii da-le-as foc.
    HA-HA-ha ia uite ma a desenat cu creioane, n-ai mai pus mana de un secol pe carioci ziceai ha-ha. Lasa domne ca e mai frumos asa are desenu tusa, e mai vibrant, Si se vede ca ai talent dupa tusa ca nu te-ai chinuit la el, tusa e trasa repede, Da chiar da un aspect realist saitului .

  2. @Samuan… tusa e in general la pictura si e legata de felul in care pui pensula pe panza sau ce suport folosesti. La desen poti spune lucruri legate de „ductul liniei”, aspectul „hasurii”, valoratie etc 🙂

    @Nadia, cum le zice si numele, trebuie sa dai cu apa peste ceea ce ai desenat. Adica pe langa creioane mai iei si o pensula doua trei si un borcanel cu apa si creezi pete din zonele hasurate. Eu personal nu le suport deloc pentru ca daca nu stii sa lucrezi cu ele cu adevarat ies niste rahaturi, m-au frustrat de cateva ori si mi-am bagat picioarele. dar poate tu ai mai mult aplomb si noroc. Succesuri!

  3. LOL frate 😀 !!! Povestiri din orasul viu !!… mai facut de cacao. Da.. asa e, da ce vrei nu mai sunt activ in arta, dar mersi totusi ca pot sa citesc pe cineva care ma corecteaza 😉 Asa ca ma fac dator cu o vizita. Da si ai dreptate la cum se folosesc am folosit si eu dar in combinatia pastel cu acuarela si imi place procedeul/tehnica. Trebuie intradevar sa ai grija la consistenta culori ca sa se aseze frumos. Adica printre altele iti trebuie si niste acuarele cat de cat bune.

    La ce so referi Cornelius ?(LOL ce probleme are =)) ) A probabil ca in desen Nadia face aluzie la situatia ei ?! Probabil. Da!… ursu ala poate sa fie lenea (no sa se supere chiar ea zice despre asa) sau frigul de afara. Ba nu!!! aberez!, e o forta a universului, adica curentul. Aaaa acum incep sa ma prind e contiunarea pentru postul trecut. Ce tare. Frumoasa alegorie.

  4. Cornelius este un spammer şi l-am trimis la spam unde îi e locul. Cred că am mai spus că eu n-am aci un filtru de spam care să facă treaba pentru mine cât bolesc. Yey.
    Mi se pare prea mare bătaie de cap să faci un desen şi cu creioane, şi cu pensulă. Cred că o să le folosesc ca pe creioane obişnuite.

  5. Da, şi pentru că e dictatură te voi avertiza şi pe mătăluţă că nu-mi plac oamenii care nu ştiu să utilizeze cratima în scriere.

Comentariile sunt închise.