Curentul electric ma uraste

la fel ca multe alte forte din Univers. M-am obisnuit deja sa simt un mic soc electric cam in 50% din cazurile cand ating un intrerupator, cand var sau scot ceva din priza si, ce e mai trist, destul de des si cand ating alt individ apartinand speciei umane. Mi s-a parut ceva normal ca mi-a luat foc televizorul in timp ce ma uitam la “Dogville” si Nicole Kidman s-a facut intai verde, apoi lunguiata ca un martian, un tiuit ca alarma pompierilor imi strapungea timpanele, iar sufrageria se umplea de fum. Dar deja exagereaza. E a treia oara anul asta cand mi se prajeste curentul electric in toata casa, dupa ce da inainte o reprezentatie de zile mari. Abia ce acum vreo luna mancam noaptea, la lumina lanternei, ca sa nu mi se strice mancarea din frigider pana a doua zi. Ieri a fost ca in Poltergeist: becuri se stingeau si se aprindeau, un pacanit combinat cu huruit se auzea de nu se stie unde, flacari albastre ieseau din contor. Maica-mea striga: “Aoleu, scoate totul din priza, o sa murim!” Iata ca n-am murit, dar fara calculator si Internet, televizor, frigider, telefon si alte fleacuri, eu una simt ca nici departe nu-s, fir-ar sa fie de dependente tehnologice. Am sunat la Urgente Electrice si n-au venit pentru ca era 9 seara, iar ei nu vin decat pana la 7. Daca logica asta s-ar aplica si la Urgente Medicale, am crapa dracului cu totii. Ca supliment, n-am apa calda la robinet de 3 zile, pentru ca si apa calda este o forta care ma uraste, si toate astea pe capul unui om care locuieste in motul Bucurestiului. A, sunt si gripata, si ma doare o masea, si as dori sa transmit curentului electric: si eu te urasc, ba!e bine asa?

Aceste randuri nediacriticoase si vaicarete sunt scrise de la munca, momentan singura mea cale de comunicare cu Planeta si de informare despre lucruri importante, cum ar fi ca Marinero a innebunit si vrea sa dizolve Parlamentul, sau ca Nati Meir nu mai candideaza, in semn de protest fata de clasa politica, la fel ca si printul Duda Intaiul fara principat care s-a retras mai devreme de nici macar n-am apucat sa il iau la misto. Si pe aceasta unica cale de comunicare, da, stiu ca am facut o cacofonie, anunt publicul ca:

Am facut intentionat poza prea mica ca sa fie lizibila pentru ca de-aia, da, stiu ca am facut inca o cacofonie. N-am cerut permisiune sa o pun aici, dar oamenii de la revista stiu oricum de unde sa ma ia pentru copyright infringement

1. Am aparut in revista studenteasca Ambition, unde cica vorbesc despre copilaria mea, o perioada care pentru mine nici n-a existat nici nu s-a terminat. Am aparut e foarte propriu spus, fiind vorba de o poza de trei sferturi de pagina cu mine. Si tot ce e scris acolo e adevarat, in afara de faptul ca scrie studenta si eu nu mai sunt studenta, in afara de faptul ca ce-am povestit eu despre copilaria mea e o vrajeala draguta dar partial sinistra si nici macar poza nu e facuta de cine scrie acolo ca a facut-o. Dar asta nu conteaza tinand cont ca oricum n-ati auzit de revista asta si site-ul lor nu mai e actualizat de hat-hat. Adevaratul Autor al pozelor a prezis ca o sa le pun pe blog si o sa le folosesc la agatat and shit, deci cine sunt eu ca sa il contrazic.

2. M-am hotarat sa transform povestea cu girafa intr-un desen animat, pentru ca mi se pare ca n-am masacrat suficient acest mediu artistic, si vreau un narator sau o naratoare cu voce draguta care sa citeasca poezia pentru mine, se ofera cineva? Sunt singurele cerinte. Eu stiu sa citesc, dar n-am voce draguta, deci ma pot ajuta pe mine ma m- doar pe jumatate. Desigur, nici asta nu conteaza asa de mult, din moment ce exista posibilitatea sa renunt la idee de lene.

Stiu ca n-am fost prea coerenta, probabil am febra .Ma duc sa bolesc in grota mea cu facilitati de Evul Mediu.

6 gânduri despre „Curentul electric ma uraste”

  1. Bai nene acum chiar ca o sa te urmaresc si o sa fac supa din tine !!! Muahahahaha !!! Ai ca normal ca glumeam… LOL na!!! ..ce sa zic dai bine pa sticla 😉 Bafta la agatat oameni seriosi !!!

  2. Nu m-am putut abtine sa nu comentez pentru ca eu chiar lucrez in domeniul electric. Cand curentul te uraste te dau jos de pe stalp carbonizat la zeci de mii de kV sau mori topit de viu in ulei de transformator :-). Asta ma asteapta pe mine la munca in fiecare zi.

Comentariile sunt închise.