Tortură prin desene

Pentru Monday Artday, tema Vampire:

Înfiorătorul liliac-vampir cu aripa ruptă se năpusteşte asupra neajutoratei girafe! În plină zi. Nu ştiu de ce.

Episodul 2 la Jurnalul meu de AnimEst n-o să-l mai scriu, pentru că:

1. Nu interesează pe nimeni, şi deh, ca un blogăr cul ce sunt, ar trebui să mă preocupe interesele publicului, nu?

şi 2. Nici n-am mai văzut mare lucru în ultimele zile. Da, e singurul eveniment din oraş care mă face fericită, şi da, se întâmplă doar o dată pe an, dar m-am cam plictisit să mă simt ca o autistă mergând zile în şir singură la cinematograf, cumpărându-mi singură bilet, stând singură undeva în sală şi apoi întorcându-mă singură acasă, uneori la ore foarte târzii, printre aurolaci şi ciudaţi, de la un film pe care să-l comentez singură cu mine în faţa oglinzii. (Mulţumim pe această cale singurului nene care m-a însoţit într-una din zile). Şi totuşi, eu atâta timp m-am dus cu oamenii în club, să zicem, deşi urăsc cluburile, sau la concerte care nu mă interesau în mod deosebit şi la care biletul costa cât un sfert din bursa mea, pentru unii m-am trezit duminica la opt dimineaţa ca să nu se simtă singuri la examene la facultate, iar alţii mă pun să merg zece staţii până la Ei în cartier doar ca să-mi facă favoarea de a bea o bere cu mine, şi eu chiar mă duc, şi nici nu fac atâtea mutre, şi nici nu le spun oamenilor că le fac o mare favoare. No, acu ce pot să zic…let’s not be drama queens about it. Dar nici nu-mi convine. Ia să beau eu bere la mine în cartier de acum înainte.

7 gânduri despre “Tortură prin desene

  1. Cu ce relizezi desenele cu tableta grafica sau cu carioci ? 😕 Sa sti ca nu am luat la bani marunti animatia, din Romania macar, dar mi se pare ca ai un stil foarte original.

  2. 1. poate îți subestimezi gusturile publicului, sau eventual le generalizezi prea tare.

    2. dar dacă zici că mare lucru n-a mai fost, treacă, fie.
    2. ps: u need new friends, seriously.

    3. ia vezi de kinofest (în cazul puțin probabil în care nu te-ai preocupat de el deja, că tot la voi acolo-n bucurești se ține, bummer.

  3. In loc sa fii fericita ca ai o pasiune numai a ta, ca esti atat de speciala si talentata, tu vrei sa dai share?? las-o in spanac. tine pentru tine. Data viitoare nu povesti nimanui nimic, nici pe blog. Sa moara de ciuda si oftica.

    Relaax, sigur intr-o zi vei gasi un om, probabil barbat, cu fix aceleasi gusturi ca si tine. De la desene animate la cum ii place omleta dimineata. Aceeasi muzica, aceleasi idealuri, aceleasi tot. Si dupa aia iti doresc sincer sa nu plece in 3 luni infricosat ca „te-a gasit deja” cand el se astepta la o cautare lunga de minim 10 ani.

  4. La un moment dat, după nişte ani în care eşti special, ţi se cam acreşte şi ai vrea să fii pur şi simplu un om ca toţi ceilalţi, care mai vorbeşte şi cu altcineva în afară de umbra lui când are chef să vorbească.

  5. Hei da de ce sa fi ca toti ceilalti. Cred ca cel mai bine exprimat ce vrei sa spui este ca fiecare om are nevoie in viata de prieteni. Poti sa ramai la fel de speciala si totusi sa iti faci prieteni . Si cred ca satisfactia de a avea prieteni + faptul ca esti la fel de speciala e de multe ori mai mare decat un om la fel ca majoritatea. Si mai ales ca nu urmaresti in mod special sa fii o persoana speciala. Asa si acum sa sparg prejudecatile astea cu un citat ” Singuratatea este dureroasa in tinerete dar devine placuta la maturitate ” Einstein.

Comentariile sunt închise.