22 de gânduri despre “22 pe 22

  1. Aniversarea glorioasei zile în care s-a născut Eu este marţi, 22.
    Îţi dai seama că nici eu n-aveam habar de domnitori. Dacă am zis Avram Iancu! (şi nu era o capcană pentru Arici). Anii pe care i-am pus în desen i-am luat de pe Wikipedia 😀

  2. Anutza, era evident ca e typo. Nu cred ca Nadia isi imagina ca Mircea cel Batran a domnit inainte de Hristos. 😉

  3. eu cand ma ameteam recitam poezii :)) de asta refuz sa mai consum alcool, e pentru binele celor din jur 😛
    la multi ani 😉

  4. si inca un „la multi ani”,sanatate,fericire,stiu ca asa zic toti dar astea chiar conteaza, mai ales cand fericirea e invers proportionala cu „falimentul” blogului.bag si un hug sa fie mai din suflet . >:D<

  5. daca iti place bicla e super asa se potriveste cu ziua fara masina in orasul meu 😉 dar oricum LA MULTI ANI si BUNI 😀

  6. 22 e exact intre Fecioara si Balanta, depinde de zodiac. Ma rog, nu ma preocupa zodiile.
    Iar eventualele glume legate de zodia Fecioarei ma preocupa si mai putin. Sunt la nivel de Vacanta Mare.

  7. Eu sunt Balanta la 3 zile de tine, pe 25, si te-am intrebat pentru ca in materie de zodii sunt la fel de neajutorat ca Becalii in fata unui tesi IQ. Cat despre glumele gen Vacanta Mare, daca ma interesau alte aspecte te intrebam direct daca esti virgina. Sa stii ca rusinea si bunul simt au fost extirpate din dovleacul meu.
    Sarbatorirea zilei de nastere este un lucru pe care nu l-am inteles niciodata. De ce sa sarbatoresti ziua de nastere?

  8. Eu as prefera sa sarbatoresc ne-zilele de nastere, ca astea sunt 364 pe an. Lewis Carroll era de acord cu mine. Restul planetei nu e de acord cu mine.

  9. Mai era un nebun acum 500 de ani care zicea ca pamantul e rotund si restul planetei il credeau nebun, ba chiar cred ca l-au si ars pe rug pentru asta.

Comentariile sunt închise.