Citeşte şi dă mai departe

Primită la metrou, de la un băiat care împărţea flyere într-un fel care nu îl deosebea cu nimic de ceilalţi oameni care împart flyere la metrou. N-aş fi ghicit doar uitându-mă la el ce dramă ascunde. Am făcut ceva mai mult decât să dau la altă fată care vrea, nu?

9 gânduri despre “Citeşte şi dă mai departe

  1. Vaaai, ce noroc pe capul nostru ca mai exista asa cavaleri preocupati de fericirea noastra! :)) Si mai e si intelectual…

  2. Ce inseamna intelectual? Imi poate defini cineva acest termen? DEX precizeaza: „Cel care are ca specialitate, pe baza unei pregătiri corespunzătoare, munca intelectuală și lucrează în domeniul științei, al artei, al economiei, tehnicii, învățământului etc. ”
    Mai crede cineva ca in ziua de astazi a fi intelectual este un avantaj? Ii propun „intelectualului” de mai sus sa reformuleze urmatorul mesaj: „Am bani si dusmani! Sa moara mama! Si bemveu’.” Jur ca ca o sa capseze mai multe pustoaice nespalate decat Barba Albastra in era virilitatii. Apropo, pe langa greselile gramaticale exprimate mai sus, nu a pus nici virgula unde trebuie. Ii multumesc secretarei mele pentru faptul ca ma invata sa vorbesc corect, corectandu-ma la fiecare greseala exprimata oral sau in scris, mai ales in „oral”. E profesionista la oral! 🙂 Facultatea de Litere sa traiasca!

  3. nu stiu de ce dar nu imi vine a rade…dincolo de mesajul biletului,care poate fi intradevar de ras… mi se pare totusi tragic sa ajungem sa ne fie greu sa comunicam,sa ajungem sa impartim fluturase pentru a invita pe cineva in parc…

  4. vaai saracuu, imi e atat de mila de el. nu pot sa cred. aproape as iesi eu cu el in parc daca nu mi-ar fi teama ca e vreun dezaxat mintal. si daca nu as fi de parere ca in parc trebuie sa iesi cu prietenii sau cu iubitul. ooof doamne :((( saracuuu!

Comentariile sunt închise.