Cum se face un costum de iepure

N-am mai făcut asta de mult, deci n-ar părea că sunt chiar extrem de foarte disperată după inspiraţie dacă m-aş apuca să mai ilustrez din căutările de pe Gugăl ale iluştrilor mei cititori. Aşadar şi prin urmare.

ciuperca lui dumnezeu

ce se intampla in patarlagele- Ăăă. Nimic. Absolut Nimic, serios. Ce te face să crezi că se întâmplă ceva?

nu mi-e frica de un gandac, mi-e frica de o armata de gandaci

extraterestrul coafor

filme cu dracu din iad

Chestii pe care nu le desenez.

maxima simpatie in limbajul militar- păi p-asta am putea-o ilustra cam aşa:

http://www.youtube.com/v/TFNeBRc7W7s&hl=en&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6&border=1

(Pentru cei interesaţi: filmul e Full Metal Jacket, de Stanley Kubrick, iar finalul logic al acestei amabilităţi în limbaj militar e ăsta.)

asiaticele fac laba cu picioarele- nu vreau să vizualizez.
tatal meu se masturba in fata laptopului- ce bine! şi presupun că tot tu ai căutat şi:
am vazut-o pe mama cand se futea
pot sa citesc psaltirea am invatat de la o batrana – OMG ce tare! mă înveţi şi pe mine? te rog te rog te rog te rog…totdeauna am vrut să pot să citesc psaltirea!!
caut o frumoasa draguta- Păi, ce să-ţi zic, noroc. Pare o misiune dificilă.
este adevarat ca daca mananc banane imi vor creste sanii?- Da. Dar trebuie să mănânci Doar banane, şi să bei ulei de măsline. Timp de şase luni. Succes!
baieti chinuie fetele prin sex- Am mai auzit teoria asta. Aparţine unei feministe radicale care a zis că sexul (heterosexual) e întotdeauna viol. Andrea Dworkin, tu eşti?
mam culcat cu el si ma parasit- Ah. Păi dacă ai fi fost de acord cu Andrea, n-ai mai fi păţit aşa ruşine.

Cam atât pentru azi. Pace vouă şi fiţi binecuvântaţi.

3 gânduri despre “Cum se face un costum de iepure

  1. Păi pentru partea cu costumul de iepure cititorii pot consulta mai degrabă filmul Donnie Darko. Eu eram într-o dispoziţie Full Metal Jacket. Sergentul ăla urlător e genial.

Comentariile sunt închise.