Odă PR-ului românesc

Decor: un eveniment sportiv pentru cefe groase, desfăşurat într-un loc pentru obraze subţiri, adică lângă piscina unui hotel fiţos. Plouă. Publicul stă în picioare, fiindcă locul nu e prevăzut cu scaune, şi oarecum în ploaie, pentru că nu e prevăzut nici cu suficiente umbrele. Personaje: o jurnalistă care urmăreşte ostilităţile; PRista întâmplării, care o abordează pe jurnalistă pe la jumatea concursului.

PRista: Salut! Eu sunt PR-ul acestui eveniment! Tu eşti din partea presei?
Jurnalista: Da…
PRista: Mă gândeam eu! Că păreai aşa atentă, să pricepi tot! Ştii, eu nu înţeleg mare lucru din chestiile astea…
Jurnalista, zâmbind politicos: ….
PRista: Mă uitam la tine cum tot scriai în carneţel, şi mi-am zis: ce ziaristă talentată! Înţelege şi notează tot! Eu sunt pe dinafară, nu pricep nimic…
Jurnalista, zâmbind politicos: Păi…ahm…da…asta e treaba mea…
PRista: Ai fost atentă la toate probele, ai notat toate rezultatele? Uau!
Jurnalista: Ăă….Da…
PRista: Ce bine că există oameni care se pricep!
Jurnalista: Dar prezentatorul n-a anunţat clasamentele şi măsurătorile la toate probele…Bine, o să trimiteţi rezultatele, nu?
PRista: Da, da…trimitem rezultate, comunicat, tot…
Jurnalista: Bun, bun.
PRista: …Luni.
Jurnalista: Ah. Dar eu trebuie să pun pe site mâine, sau chiar în seara asta.
PRista: Păi, noi nu putem mai devreme de luni…
Jurnalista: Ah. Dar poze?
PRista: Poze, tot aşa. Luni sau cel mai devreme mâine seară.
Jurnalista, dezamăgită: …
PRista: Ştii, noi nu lucrăm până atunci şi de-aia, n-avem cum altfel.
Jurnalista: N-or să fie totuşi nişte poze pe site-ul oficial al concursului imediat?
PRista: Nu prea ştiu…
[la sfârşit]
PRista: Care e clasamentul? Că nu prea am fost atentă…
Jurnalista (îi arată notiţele): Păi vine aşa: ăsta pe locul întâi, după care ăsta…
PRista: Din ce ţară e ăsta? Că n-am comunicatul de presă la mine.
Jurnalista: Din Suedia. Uitaţi, scriu eu clasamentul pe o foaie, puteţi să o luaţi.
PRista: Vai, îţi mulţumesc! Pe mine m-au pierdut pe drum. Şi n-am nici un comunicat la mine…

[cortina]

19 gânduri despre „Odă PR-ului românesc”

  1. Si nu v-ati despartiti cu ”pupici draga”?? Nu ti-a destainuit ”povestea vietii ei” (sa iti castige increderea si sa te fidelizeze intensiv)?? Si nu te-a sufocat cu intimitatea adresarii?? U.A.U.!
    Nu era prea talentata PRista cefelor groase…
    Maybe you will be luckier next time, daaarliiing 😆

  2. Buna dimineata, Buburuza. Sa ai o saptamana minunata.
    Dupa ce fac turul blogurilor, sa ajung sa te citesc pe tine este tot ce mi se poate intampla mai bun pe ziua de azi.
    Incep saptamana la birou cu placere doar pentru ca de aici pot sa te citesc dupa placul inimii 🙂 Foarte bine descris ”momentul dramatic” din Oda…, sigur te-ai pricepe si la scenaristica.

  3. Nadiuta?
    Nici un cuvintel pentru mine azi? (Poate iti par obsedat sau labil psihic dar sa stii ca nu am probleme din astea!! Te asigur de bunele mele intentii 😦 Vreau doar sa te admir cat imi permiti. )
    Si fa-mi niste recomandari, TE ROG. Toate cartile si filmele pe care le recomanzi le caut…

    Raspunde-mi macar la salut, Buburuza. 😦 Dar conteaza pe comentariile mele si daca nu ma bagi in seama.
    Oricum trec din cinci in cinci minute pe la tine.

  4. Mi-a sarit inima cand am vazut ca mi-ai raspuns! Multumesc.
    (Vad ca faci fericit cand glumesti cu mine… )
    Sigur ca te consider intelectuala, Buburuza mea haioasa! Esti modelul meu in viata (dar cred ca ti-ai dat seama deja despre asta). Scuze, raspund exaltat-ditirambic ca de obicei pentru ca sunt incantat cand glumesti cu mine 🙂 O sa devorez majoritatea cartilor re-scrise de tine in book reviews.
    Sa ai o zi minunatata tot anul 😛

  5. Buna dimineata, Nada mea permanenta!:)
    Zilele astea sunt mai tacut ca mi-am facut blog:)dar nu indraznesc sa iti arat inca:)
    O sa comentez mai rar ca vreau sa il fac sa iti plac , mai am de lucru la el…Dar iti pandesc fiecare miscare daca e…
    (Mai am vodka)

  6. „Ca replica la dorina rromilor de a-si schimba denumirea din rromi in indiromi, propun sa ne schimbam denumirea din romani in nemti” (citez aproximativ din Academia Catavencu).
    @Jimmy din Fresno: Poate in felul asta comentatorii la blog-ul asta or sa fie seriosi!
    @Jimmy din Fresno: Nu doar niste pupincuristi frustrati.
    @Jimmy din Fresno: Asta ca sa nu zic labagii.

  7. PS: In prostia mea, va dedic o melodie cu care am crescut (asa ca sa ma iertati) mai ales ca pe vremea mea nu erau Guta si Andreea Banica erau doar:

    si mult mai bolnavul:

  8. N-am auzit de Terror Art pana acum dar cu Timpuri Noi am crescut si eu. Cat despre Jimmy, lasa-l in pace, are piticii lui pe creier. M-am obisnuit cu piticii tuturor oamenilor care vin pe-aici.

  9. Te-ai nascut prea tarziu pentru Terror Art, tu fii atenta in contiunuare pe MTV, nu rata nici un episod din Familia Marinarului, asculta la maxim Rihhana, manaca sanatos de la Mc Donalds si voteaza EBA si Traian Basescu. Un viitor luminos te asteapta! Iti jur!

  10. Te rog, pastreaza-ti ironiile ieftine si speculatiile pentru tine. Nu ma cunosti si nu stii la ce ascult, mananc si votez eu.

  11. Buna dimineata, Nadia & piticii disciplinati
    Porunceste, Stapana 😉

    Mai am putin si tai panglica blogului. Te ”avertizez” ca este un blog de fan…Sa nu spui ca nu stiai:)
    O saptamana stra…stra…stra-luminoasa!Hapciu!:)

Comentariile sunt închise.