Film mut cu elefanţi şi alte chestii horror

Făcut de subsemnata în 2 ore şi jumătate cu ToonBoom Studio, pe fondul unei plictiseli cumplite şi inspirat de horror-ul cu siameze de care povesteam în articolul despre Festasia.  Cine suferă ca şi mine de plictiseală cruntă îşi poate aminti şi de celalalte animaţii sub-un-minut create de mine, care se află cu toatele aici:http://vimeo.com/user4244242/videos.  După epistola mea semi-literară către Dracu s-a găsit un nene care să mă întrebe dacă nu-s cumva satanistă; aştept cu interes noi intrebări inteligente, de exemplu dacă sunt atât de ignorantă încât nu ştiu că nu există elefanţi albaştri şi nici roz sau dacă viziunea mea distorsionată este o consecinţă a consumului de substanţe halucinogene.

Din aceeaşi serie a nenilor cu păreri interesante vizavi de relaţia mea cu Divinitatea şi Ucigă-l toaca: azi am intrat iarăşi, după mai bine de un an, pe Yahoo 360 ca să-mi şterg blogul vechi, ceea ce am şi făcut. Nu înainte de a avea surpriza să găsesc o serie de comentarii cu totul deosebite, venite de la acelaşi individ, postate în aceeaşi zi, în jur de 5 dimineaţa, cu vreo 10 minute interval între ele:

Nadia schimbă-ţi poza, pentru că tu eşti mai frumoasă şi această fotografie nu reflectă realitatea. Eu te cunosc de ceva vreme, asa ca vorbesc in cunoştinţă de cauză. Şi încă ceva: de unde cinismul acesta la vârsta ta?

Hello Nadia, vreau sa postezi citeva fotografii mai frumoase, esti de acord?

Sa stii ca se zice asa: Inegalabila fauna a Bucurestilor, si nu Bucurestiului, fiindca numele capitalei este la plural, ca si Iasi, Ploiesti, Galati etc. Esti studenta la Jurnalism, ce naiba, nu esti o taranca din acelea care nu-si opresc mobilele in timpul unei piese de teatru. Iti reamintesc sa postezi si alte fotografii.

Nadia, te crezi mai interesanta daca iti bati joc de cele sfinte? Sa stii un lucru, draguto: oamenii primitivi sunt materialisti-atei, iar cei mai spiritualizati sunt profund religiosi. Numai un ins primitiv accepta teoria dsrwinista, si nu cea creationista. Ti se pare ca e mai frumos sa afirmi ca omul se trage din maimuta, decit ca a fost creat de Dumnezeu? Pacat ca esti inteligenta si frumoasa dar socotesti ca totul se reduce la materie. Scuze, dar nu esti prea departe de omul din Neanderthal.

Caci el, saracul om de Neanderthal, nu credea decit in ce pipaia, ce vedea si ce minca. Dar a trecut ceva timp de atunci, nu crezi? Tie insa ti se pare trendy sa fii atee, anarhista in gindire si sa renegi armonia si frumusetea dumnezeiasca. E dreptul tau sa alegi uritul, nu frumosul, sa hulesti si sa batjocoresti cele sfinte, sa-l simpatizezi pe diavol si sa nu-l recunosti pe Dumnezeu. Dar macar fa-o cu mai putin aplomb.

Deci. Sunt fără cuvinte. Serios. Mă holbam la ecran ca lovită de Alzheimer combinat cu un substrat de sindromul Down, ca pălită în cap de toate ceaunele şi tuciurile din toate bucătăriile Pământului şi nu-mi venea să cred. Cum poate să existe un asemenea om? Şi mai şi pretinde că mă cunoaşte! Brrr! Dacă aş avea păr pe spate, cu siguranţă ar fi luat o poziţie de drepţi din cauza fiorilor reci care mă treceau. Noroc că n-am.

În fine. Ză 360 blog is gone. Ca şi conturile de twitter şi facebook, fiindcă mi-am dat seama că n-am ce face cu aceste site-uri inutile şi stupide, plus că acum sunt atât de trendineze, încât am dat p-acolo de nişte oameni despre care nu mi-aş fi imaginat în veci că şi-ar putea face cont pe un site inutil şi stupid, am fost dezamăgită profund de ei, ca apoi să-mi dau seama că şi eu eram acolo şi deci ar putea şi alţii să fie dezamăgiţi profund de mine.  Ca să vezi cum e lumea. Cît despre acest site, de acum îmi rezerv dreptul de a şterge orice comentariu care nu-mi gâdilă ochiul în mod plăcut. Nu e democraţie, e dictatură. Dar ce te poţi aştepta de la una care îl simpatizează pe dracu?

60 de gânduri despre “Film mut cu elefanţi şi alte chestii horror

  1. Haha!
    Esti data dracu’, inteleg! :)) Din punctul asta de vedere, chiar e recomandata putina dictatura asupra celor care interpreteaza expresia anterioara mot-a-mot!🙂

  2. @IlluzoricDream: cred că sacrificiul era în perspectiva altor elefanto-iubiri viitoare, că elefănţica roz oricum era pierdută pe vecie.
    @carlitos: Sunt, sunt. Am şi o păpuşică în formă de drac, cu tot cu furcă, agăţată de telefonul mobil.
    @Gia: Eu am o înclinaţie sadică spre tristeţe în toate aspectele vieţii mele, nu doar în filmuleţele astea.🙂

  3. this post has been deleted by an administrator

    x_X

    Chill, mate!:D

    PS: Mult, mult de munca cu (cocofonie, nu?) animatia, bag de seama. Oricum, progresul e evident.

  4. Am nervii slabi zilele astea😀
    2 ore jumate nu e aşa mult pentru o drăcie animată. Doar că eu n-am răbdare să le fac mai acătării.

  5. Acum vreo 10 ani cand eram anarhist (si asta pe bune nu doar „in gandire”) imi doream sa dau foc unui popa, unul de la mine din cartier care s-a batut cu fiul sau in altar in timpul slujbei. Oare ce parere ar avea cretinul de care vorbesti despre asta? Daca dumnezeu are in gasca lui oameni ca el si ca popa de la biserica din cartierul meu ma duc in iad cu zambetul pe buze.

  6. aham..2 ore jumate nu e mult…o sa apreciez mai mult glumele lui Tom si ale lui Jerry…

    2 ore jumate?!

  7. @Sorin: Probabil ar fi mai putin indignat in privinta ta, caci in fond si la urma urmei tu nu esti o gagica frumoasa ale carei fotografii isi doreste cu disperare sa le vada😀 Hei, poate are un fetis cu fete rele si sataniste pe care vrea sa le aduca pe calea cea buna.
    @kimbiu: Un episod din Tom si Jerry se face, cu siguranta, in mult mai mult timp, de catre multi oameni. Serios ca animatia e o munca ce trebuie apreciata!

  8. frumusel filmul cu elefantesele geloase! va continua?
    imi placea mai mult pinguinul…parca era mai putin disperat😦

  9. elefanti muti si horror, scuze!
    dar mie imi par toate elefantese geloase, n-am ce face, asa apar😦
    o sa revin cu un comentariu mai gadilant…

  10. Si mie mi s-a parut ca era elefantica aia roz , dar nu am inteles de ce s-a tot dat inapoi ?
    A vazut ca elefanteii nu au buzunare si niciun card atarnat de gat , dupa ce a ajuns langa el ?

  11. nu, a vazut ca elefanteii sunt un monstru cu 2 capete. nu ti se pare suficient?😀

  12. dle romania inedit
    mie mi se intampla des sa confund elefanteii cu elefanticile geloase

    nadia
    abia acum am inteles ca-s elefantei. culorile ar fi trebui sa-mi dea de gandit …

  13. „Hei, poate are un fetis cu fete rele si sataniste pe care vrea sa le aduca pe calea cea buna.”

    Eu am un fetish cu fete bune si calugarite pe care vreau sa le aduc pe calea cea rea :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Nu mai ca alea nu au blog! Shit!

  14. Eu cred ca este totusi vorba despre o poveste de dragoste care a sfarsit trist din cauza unor neintelegeri aparute intre frati ! 😦
    Asta demonstreaza ca femeile nu-i inteleg pe barbati si dramele prin care trec atunci cand sunt respinsi !
    Interesant este ca cel putin un elefant avea cutterul la el , ceea ce arata ca unii masculi sunt in stare de orice , chiar sa-si ucida propriul frate , din cauza unei femei !

    No Woman No Cry !

  15. jur ca incercam sa le inteleg…se agita mult…se taie…plang fara lacrimi si zambesc fara dinti…vroiam doar sa stiu de ce😦

    NB

    ne vedem in iad😦

  16. Un exeget serios lipseste acestui postum omagiu sacrificial. Mie mi-a amintit de Adrian si Corina Enache ± Iuliana Marciuc. Cum Adrian Enache este noua Mihaela Radulescu… a se afla care este urmatorul proiect al NadiaFilms International.

  17. @Andi si romania inedit: deci, ca sa ma exprim ca etnicul rrom: sa moara familia mea daca inteleg cum ati inteles voi filmuletul meu tampitel si mai ales de ce nu l-ati inteles, ca nu e tocmai un monument de subtilitate. deci in momentul asta sunt atat de speriata de voi ca imi clantane dintii.
    @Ramona: fain clip.🙂
    @Icy Popellman Jr: Este exact concluzia potrivita la aceasta conversatie.

  18. Nadia , si eu sunt speriat de ce idei ai !
    Daca ai fost in stare sa-l sinucizi pe bietul elefant fara noroc in dragoste , nici nu vreau sa-mi inchipui de ce o sa fi in stare daca te enervezi doat un pic ! 😀

  19. Nadia si eu ti-am vazut poza: NU il baga in seama pe agramatul de romania inedit, te rog sa ma alegi pe mine. Salveaza-ma, Buburuza mea trista! Mai am putin si termin vodca din Fresno 😦
    Sa ma las de fumat? Spune si fac orice…
    (Help)

  20. Numai cu numere din Playboy ma mai descurc, Buburuza mea autoritara!😦
    (HELP)

  21. Dupa ce ca ti-ai luat domeniu ro, ti-ai tras si un clip cu elefanti al dracu de simpatic.Noh stai ca esti on sa te mai chestionez B-) Succes ! (poate da domnu sa ma mut si eu :-< )

  22. Buburuza mea tandra! Numai tu stii sa ma calmezi. N-ai idee cat de fericit ma simt pe blogul tau…
    Pe maine

  23. @Ioana: Domeniul este un cadou de la Zappy. Elefantii sunt un cadou de la mine pentru iubitorii de elefanti si desene animate horror. Probabil nu sunt prea multi, dar deh.
    @Jimmy: Pai acum ca mi-ai spus, am inceput sa am oaresce idee.😀

  24. Buna dimineata, epifanie cu buline!Sper sa ai o superba zi albastra si roz…
    Voi intra si azi din cinci in cinci minute sa vad daca ai mai lasat vreo reactie pe blog(orice semn cat de mic de la tine ma face fericit, simt ca traiesc!!).

    Trompa sus, lume!Life is perfect!

  25. romania inedit!!!!!! daca te prind… revistele alea la care zici ca nu poti sa te uiti ti le bag direct in trompa!

  26. Jimmy , eu am trompa mare , asa ca o sa fie nevoie sa bagi toata colectia !
    Mie imi place sa ma uit pe OKM , si chiar am abonament la revista asta !

  27. Hai ca ai atins un nou record – cred? – cu cele 46 de comentarii (47 cu asta). Acu’ nu stiu daca e mai mult de la desenul (mistocut) cu elefanti sau de la poza cu tine pe care au vazut-o baietii, dar merge. Good job, you blogger.

  28. Da, e intr-adevar un record care ma indeamna sa-mi urmez drumul spre cariera de animator amator falit, dar cel mai important, sa nu mai pun poze cu mine pe Internet niciodata.

  29. Nadia , practic ce ai pus tu acolo nu este o poza pentru obsedati sexuali , este o poza pentru obsedatii textuali , care atunci cand te privesc isi dau seama ca esti o fata cu care au ce discuta !

    Pe mine nu m-au invitat sa apar pe coperta unei reviste despre animale alaturi de porumbelul meu voiajor , Norocel ! 😦

  30. Cand citesc ce tampenii discutati voi aici imi vine sa va zic ce imi zice mie ca si proiectant inginerul din productie: „Da-ti doua palme si pe urma suna-ma din nou!”

  31. Macar tu ai un alibi, blog-ul tau se numeste „bat campi”, dar in munca care o fac eu nu exista scuze sau happy-end-uri. Exista doar oameni exploatati si multa suferinta. Exista ura.
    Eu lucrez in constructii si anul 2008 a fost, de departe, cel mai profitabil pentru acest sector. Toti ne-au zis ca daca tragem tare in acest an (2008) o sa murim bogati si fericiti. Crede-ma ca au fost luni in care am muncit 12-14 ore pe zi, saptamani la rand, fara sambata, fara duminica, ca acum sa ni se spuna ca firma este in pragul falimentului. Unde s-au dus banii castigati anul trecut? Profitul care tinea firma fara contracte ani intregi? Unde e munca mea si a sute de muncitori? Din cifra de afaceri de 35 de milioane de euro pe anul 2008 oare nu se puteau mentine 150 de angajati macar 1 an de zile?
    „Ei sunt calaii nostri
    Burghezi cu mii de fete
    Ei ne scufunda ochii
    Intr-o mare de tristete”…

    De ce nu vorbesti despre asta? De ce nu vorbesti despre lucrurile importante? De ce nu vorbesti despre problemele despre care mass-media este PLATITA sa nu vorbeasca?

  32. Daca ma uit nitel la ce urla media in ultimele zile, pot spune ca nici in domeniul pentru care m-am pregatit eu, si anume jurnalism, lucrurile nu sunt tocmai pline de fluturasi roz si floricele pe campii. Acu na, sigur ca sa scrii stiri nu se poate compara cu munca in constructii din punct de vedere al efortului.
    Si ca sa-ti raspund la intrebare:
    Pentru ca sunt doar un copil rasfatat de 21 ani, nu jurnalist de investigatie. Nu mi-am propus niciodata, cel putin nu la modul serios, sa schimb lumea. Iar blogul asta Nu e facut ca sa contina lucruri importante. Ci frustrari absolut personale si elefanti roz.

  33. Deja iti vizualizez viitorul:
    „Dar statul isi doreste un ins mecanizat,
    Cu mintea amputata si bine-nsurubat
    In lumea de roboti care se deplaseaza
    In traiectorii fixe intre servici si casa.”

  34. Multumesc, nu e nevoie sa-mi vizualizezi viitorul. Preocupa-te de al tau, si nu-l vad prea roz din moment ce singurul loc unde ai sange-n coaie sa te plangi de jobul tau e pe blogul unei gagici de 20j de ani sub un post cu si despre desene animate. Ce-ar fi sa-ti iei tu curajul de ins nemecanizat si sa bati cu pumnul in masa sefilor tai, in loc sa ma iei pe mine la refec ca nu ma preocupa problemele importante?

Comentariile sunt închise.