Întrerupem programul pentru o ştire importantă.


Specimenul uman este Nadia. Bannerul de alături, înalt de 2 m, deci mai mare decât specimenul uman -după cum de altfel se poate observa lesne- este desenat de Nadia pentru fetele de la hotcity punct ro.  (fotografie făcută de Dana la cea mai recentă petrecere Girls Night Out organizată de site-ul sus-amintit)

De ce e acest lucru o ştire importantă? Păi, probabil nu e. Am vrut doar să mă laud că am desenat un banner de 2 m şi el a fost expus undeva unde lumea l-a putut vedea. Deoarece şi pentru că mie mi se pare o chestie de laudă. Şi în acest moment mă simt foarte cul. Na, să mai zică cineva că nu fac altceva decât să mă vait.


geniul artistic (adică eu) alături de prietena ei braşoveancă

Îi invit pe aceia care consideră că nu sunt foarte cul sau cărora nu le place opera mea să treacă pe la biroul de păruit şi scos ochii, de unde vor pleca doldora de păreri prietenoase despre mine. Aleea Bătăilordecâmpi nr 13 bis, bateţi în geam.

That is all. Carry on.

28 de gânduri despre “Întrerupem programul pentru o ştire importantă.

  1. Postul e posibil sa il fi facut tu, dar prietena ta sigur nu e din Brasov. E prea draguta.

  2. @Sorin: Pe cuvânt că e din Braşov! 😀 Şi nu-i place să i se spună că braşovencele îs nasoale.
    @hmm: Nu ştiu de care dintre noi zici, dar estem frumoase amândouă, altfel de păreri nu admit.
    Oricum, irelevant. Era vorba de meritele mele artistice enorme, nu concurs de Miss.

  3. Nici mie nu imi place ca brasovencele sunt urate, stii ce inseamna sa ai prietena in alt oras? Dupa 10 ani stiu drumul Brasov-Sibiu cu ochii inchisi, cred ca am numarat pana si traversele de cale ferata. Bine macar ca orasul e frumos, daca mai erau si oamenii era prea mult.
    Acum mai in gluma, mai in serios, tocmai m-am intors din centru (locul unde bucurestenii cu bani vin sa isi arate fitzele, adica masini, femei si bani) si am observat ca daca arati suficient de bine ca si femeie multe din problemele existentiale sunt rezolvate, respectiv nu mai trebuie sa te omori cu munca, sau stresul de la serviciu sau sa iti faci probleme ce mananci a doua zi etc.

  4. Ah, Sorine. Mă scufundă în plictiseală concluziile gen…: femeile care arată bine au viaţa uşoară.

  5. Nu e o concluzie corecta? Un mic exemplu: Monica Columbeanu? Ce sanse avea Monica sa stranga atatia bani inr-un mod clasic (ca sa zic asa), adica prin propriile forte. Si asta e doar un exemplu.
    Acum ceva ani (10 cred), cand mai umblam prin cercuri din astea de rebeli fara cauza, m-a uimit faptul ca toate feministele erau urate, inspaimantator de urate. Poate ca acum e alta situatie dar atunci asa era. Si m-am gandit cu aia doi neuroni ai mei obositi: de ce nu sunt si feministe frumoase? Ele nu se simt nedreptatite?
    Stiu ca nu esti de acord cu mine din motive care le inteleg, poate ca si generalizarea mea e cam fortata dar raman la parerea ca femeile care arata bine (daca vor) pot sa aiba un drum in viata mult mai usor decat restul oamenilor. Lucrul asta cel putin in Romania devine frecvent, frumustea este un mare capital si pot sa iti aduc exemple nenumarate.
    Si asta e un lucru foarte periculos, deoarece copilele din ziua de astazi au parasute ca Monica drept exemplu demn de urmat in viata.

  6. Corina Bacalum pare să aibă o listă lungă de victime amoroase. Eleva de doar 18 ani, din Iaşi, a impresionat cu frumuseţea ei nu numai pe medicul
    Iulian Carp, care vrea să divorţeze pentru ea, ci şi pe un milionar italian de 36 de ani, Raffaele Pace, unul dintre cei care au oferit o bijuterie de peste 11.000 de euro la emisiunea “Inelul cu Diamant” de la Euforia TV.
    Tânăra a participat la un concurs pe site-ul televiziunii, la care trebuia să răspundă la o serie de întrebări despre emisiunea “Inelul cu diamant”. Premiul era o cină cu bogătaşul italian. Ajunsă în marea finală a concursului emisiunii (produsă de Mamitzu Production pentru Euforia Tv), Corina a fost văzută în fotografii de Raffaele, care, spun sursele noastre, s-a “aprins” imediat, impresionat de frumuseţea moldovencei.

  7. @ Sorin:
    1. „feministele sunt urâte”? ce idee insultătoare. Eu şi prietena mea din poză suntem „înspăimântător de urâte”, cumva? Ca să parafrazez un clasic în viaţă al blogosferei, nu mă înjura pe blog la mine. Iar pe Andreea deja ai jignit-o de 2 ori: odată fiindcă-i braşoveancă, a 2-a oară fiindcă-i feministă 😆
    2. Monica Columbeanu nu are o viaţă uşoară, oricâţi bani ar avea. Trebuie să se culce în fiecare noapte cu un bătrân dezgustător. Ea e cea care are de pierdut din tranzacţia asta.
    Aş putea să mai explic, dar mă opresc, eşti off-topic şi pare-mi-se plin de frustrări, iar ăsta e blogul frustrărilor Mele, nu ale altora.

  8. Bravo, domnisoara! La cat mai multe bannere de 2 metri (si chiar mai multi).
    „A fost expus undeva”, ca altfel nu s-ar mai povesti, dar unde? Si mai e acolo?

  9. În cafeneaua Plach, unde se ţin petrecerile fetelor ăstora. Habar n-am dacă mai e acolo.

  10. Nadia, o baba chioara vede ca-i un baner inalu mai inalt decat tine, dar nu desluseste ce-i desenat. Puteai sa pui o poza mai mare, macar atat ar fi meritat si el. Stiu ca ideea nu-i sa multumesti babele chioare, da’ am zis.
    In rest frumoase fete. 🙂

  11. Felicitari, ma chere amie! Iti doresc sa ajungi un geniu artistic cu notorietate!
    La discutia misogin vs. feminista nu ma bag pentru ca am avut parte ieri de una luuunga de 3 ore (cat a fost drumul cu trenul de la Bucuresti la Brasov).

  12. Adevar graiesti, Nina. Voi lua imediat masuri si greutati.
    @Andreea: Doar 3 ore a facut trenul? Ce zi buna pentru CFR! 😆

  13. Ăsta-i post matrimonial rău, mă mir că n-a apărut pețitorul ăla psihopat să vă invite la întâlnire 🙂 Și să nu vă duceți dar el să vă povestească cum fu 😆

    Faine fete. Întâmplător, astea-s cele mai faine din tăt FJSC-ul 😉 Parol
    Fetele: aștept noul vostru site ….BAFTĂ

  14. Te-am scos. Happy?
    Intr-adevar, Andi, e un post matrimonial. Mi-am dat seama ca degeaba am blog daca nu-l folosesc la agatat. Ma gandeam sa pun si niste fotografii nud dar parca era prea de tot.

  15. Happy!

    Eh, se descurcă ei cu imaginația, like usual 😉
    Măcar voi sunteți frumoase, merită deranjul 🙂

  16. La cat de petrecareata o stiu pe Dede, sunt sigura ca a fost o noapte minunata. Sper sa iti intalnesc desenele si pe langa alte covoare rosii. Imbratisari de la o colega.

Comentariile sunt închise.