Două anunţuri

Anunţ 1: Pentru că cei doi ani jumate în care m-am plâns de Fejesece, calitatea jurnalismului românesc şi cum Nu îmi găsesc eu de lucru mi s-au părut insuficienţi, o să mai fac asta şi pe alt blog, mai precis: Virtually.ro. Acesta este ideea şi opera domnişoarei Zappy şi iese în întâmpinarea tineretului capitalist în căutare de joburi prin împărtăşirea experienţelor noastre de studenţi şi entry-level. Aşa o fi, eu mă bucur că mă pot plânge de Fejesece.

Anunţ 2: Am primit următorul fanmail:

From:  <x@yahoo.com>
To: foarte_norocoasa@yahoo.com
Sent: Tuesday, May 26, 2009 1:33:54 AM
Subject: Online butterfly effect

1. „mai crede cineva in true love” pe google
2. Primul hit: fawcette.blogutz.eu/tag/true-love/
3. Observ bannerul „Sustin blogosfera feminina”, pe care l-am mai vazut de atatea ori, dar acum decid sa dau click pe el: http://www.hotcity.ro/ce-ne-inconjoara/rubrica/blogosfera-feminina
4. Aici imi atrage atentia poza ta, si deschid http://www.hotcity.ro/ce-ne-inconjoara/rubrica/blogosfera-feminina/blogosfera-feminina-nadia-barbu
5. Dupa mai multe clickuri, ajung pe http://www.batcampii.ro/about/
6. „Pentru sugestii şi reclamaţii: foarte_norocoasa@yahoo.com”
7. Iti trimit acest mail
8. Citesti acest mail <- YOU ARE HERE
9. Te amuza si decizi sa-mi raspunzi
10. Raspunsul tau e putin dezamagitor, dar iti arat blogul meu
11. Iti place foarte mult ce citesti pe blogul meu, si ma inviti la un cico, pe motiv sa ma cunosti mai bine
12. Refuz, nu ma intalnesc cu necunoscute
13. Insisti
14. Insistenta ta ma face sa cred ca esti disperata, si ca e ceva in neregula cu tine, astfel ca nu iti raspund
15. Dupa o saptamana, imi trimiti un mesaj scurt „Cred in true love”
16. Iti acord o sansa, si accept in sfarsit invitatia
17. Ne intalnim, dupa ce ma las asteptat un sfert de ora
18. Farmecul meu te face sa te indragostesti pe loc, dar eu inca am dubii ca esti doar o ciudata de pe Internet
19. La sfarsitul intalnirii ma intrebi „Cand ne mai vedem?”
20. „Te sun eu” iti raspund, desi nu am numarul tau de telefon
21. „Nici nu ai numarul meu de telefon”
22. Accept sa ne vedem a doua oara, sa scap de insistentele tale
23. Povestesti tuturor prietenelor tale despre mine, stand ore in sir la telefon
24. Eu ii povestesc unui prieten despre una disperata dupa mine, de care nu stiu cum sa scap
25. A doua intalnire: vii imbracata foarte provocator, ceea ce imi pune semne de intrebare
26. Vorbesti foarte mult nonsens fara sa reusesc sa te intrerup
27. Inca vorbesti nonsens, iar eu sunt foarte plictisit si casc
28. Intr-un final te invit la mine acasa, iar tu ramai surprinsa
29. Acasa la mine te omor si fac supa din tine
30. Tu ai ales asta, desi stiai finalul

Nu ştiu dacă ăsta o fi noul Internet meme, ca ăla cu „Noi de ce n-am făcut încă sex”, sau bietul om e într-adevăr disperat, dar, pentru că sunt cumsecade, m-am gândit să public strigătul de ajutor cu tot cu adresa lui de mail, poate se găseşte vreo fată mai milostivă decât mine şi îl invită la un Cico. Minel, îţi urez succes în găsirea iubirii adevărate!

Later edit: am eliminat adresa de mail la cererea posesorului ei. Sunt fata buna.

21 de gânduri despre “Două anunţuri

  1. Yei 🙂 multzam ca te-ai alaturat „echipei”, cum ar veni.
    In ceea ce priveste al doilea anunt: Hahahahha Hahaha hahaha =))

  2. :)) mno… acum s-a panicat maica-ta! Na, ca s-a gasit cineva care sa vrea sa faca supa din tine!

  3. Partea cea mai amuzantă e aia în care omul spune că se lasă aşteptat un sfert de oră. De fapt, când cineva vine cu un sfert de oră mai târziu la o întâlnire cu mine, vine tocmai la timp ca să mă mai aştepte încă jumătate de oră.

  4. Nadia
    Vroiam să te deranjez cu o leapșă neserioasă despre ultimul poem care te-a impresionat. Dar nu mai îndrăznesc: acum ai și job, și iubit psihopat, și comentator constant…
    Te-ai ajuns…

  5. Comentatori constanţi am încă de la începuturile erei blogăristice, dintre care cel mai vechi e nenea Bogdan. Iar de psihopaţi n-am dus niciodată lipsă. Dar job? Unde, unde? Că eu nu-l văd 😆

  6. scuzz_mi!
    am citit postul în fugă și credeam că te plătesc cei de la virtually.ro 😀

    (dacă ai ști cine m-a pinguit azi… 😉 )

  7. Am văzut acum.
    O să încerc să mă gândesc la o poezie pentru leapşa ta, deşi eu una prefer proza.
    Cine te-a pinguit? Mă rog, cine mai remarcabil dintre cei foarte mulţi..

  8. Uff, nu pot să cred că nu ți-ai zărit admiratorul…Care îți lăuda rochiile 😉
    Dar hai să continuăm pe mail 😛

  9. OK, în loc de noapte bună bag un cot discret: nu uita de leapșă 😉
    Postează s i n c e r un poem la care ai tresărit.
    Un vers care părea scris de/pentru/cu tine…
    NB

  10. Mi se pare genial ce a scris prietenul tau. Foarte amuzant ce scrie el acolo; si de calitate.
    Din cate observ te-a invitat subtil la cine. Poti sa-i raspunzi ca te duci si sa ma duc eu/

  11. Din post inteleg ca e un simplu phsihopat iar din comm-uri cica prieten/boyfriend ma lamureste cineva?
    Trebuie sa imi las adresa de mail?

  12. Corectă este varianta 1. Varianta 2 este o glumă de-ale lui Andi, care de altfel e o persoană tare glumeaţă.
    Adresa de mail nu e nevoie să o laşi decât dacă ai aceleaşi intenţii ca Minel, adică doreşti să faci supă din cineva. Altminteri, ne înţelegem noi 😀

  13. Ti-am urmat sfatul si m-am intalnit cu MInel. Tin sa mentionez ca nu e pshopat, ba din contra are doar un simt al umorului foarte dezvoltat.
    I-am dat ocazia si sa faca supa din mine si uite ca sunt intreaga si nevatamata. Am vorbit si despre faza asta si mi-a explicat ce a vrut sa spuna, pacat ca n-ai inteles tu gluma…
    Nu e Andi ( nu stiu cine e Andi), am vazut in buletin cum il cheama dar nu ar fi frumos din partea mea sa-l fac public fara acord.
    Daca vrei iti dau si numarul meu de telefon sa vezi ca nu sunt Andi

  14. @Elena Calin: Andi este Andi, n-a zis nimeni ca tu esti Andi. Ai baut gaz?
    Oricum, iti urez fericire cu MInel, da’te rog, inceteaza, ca esti mai funny decat prevede legea.

  15. De la Nadia catre Nadia- you made my day! Am descoperit blogul tau si m-am amuzat (nu numai, chestiile despre presa si scoala de presa mi-au sunat tare cunoscute). Sper ca esti ok si cu licenta si cu un job…

  16. Nadia îi mulţumeşte Nadiei pentru aprecieri. Deocamdată nu ştiu dacă sunt ok cu licenţa şi cu jobul, dar voi afla în curând.

Comentariile sunt închise.