Crăciun fericit

Iubesc aceste sărbători, aşa cum iubesc eu în general sărbătorile. Cine mă cunoaşte ştie ce înseamnă asta. Şi pentru că le iubesc atât de mult, iată nişte felicitări adecvate.

Notă: pinguinii moţaţi nu sunt în nici un fel rude sau prieteni cu pinguinul iubitor. Iepurele beţiv este rezultatul primei mele întâlniri cu un tutorial Illustrator.

13 gânduri despre „Crăciun fericit”

  1. Iepurasul betiv castiga detasat, in principal pentru ca ma pot identifica cu el doar ca nu sunt atat de inocent in privire. Also, se pare ca suntem fascinati de fenomenul moarte tinand cont ca toate sarbatorile naostre se leaga intr-un fel sau altul de ea.

    Merry Easter everyone!

  2. Sărbătorile, în general, sunt legate de moarte. Oamenii, în general, sunt fascinaţi de moarte. Doar că nu vor să recunoască.

  3. Da, p-ăia îi bănuiam și eu. Am întrebat și dincolo, cred că ăsta nu-i cel mai bun loc (bine, probabil că nici unul nu-i un loc prea bun): ce vrei să le faci buburuzelor? Să fie ălea trei în colțul de stânga sus și aia una dreapta jos? Need some help? Adică mă rog, o tentativă jalnică și eșuată de help?

  4. Pe ecranul meu, nu se vede deloc buburuza din dreapta jos, dar alea de sus sunt întregi şi drăguţe. Am avut mirarea să constat că pe un ecran cu rezoluţie mai mică se văd doar fundurile buburuzelor. Deci da, s-ar spune că I need help. 😀 Să plasez buburuzele mai inteligent. Dacă nu pot şi nu pot, asta e, renunţ la ele.

  5. Da, cred că am obținut o aliniere decentă. Mai întâi am luat poza și am tăiat-o cu bestialitate în două poze. Apoi:

    body
    {
    background: #fff url(buburuze1.jpg) 0px 85px no-repeat;
    }
    #page
    {
    background: transparent url(buburuze2.jpg) bottom right no-repeat;
    }
    #header
    {
    background: transparent;
    }
    #footer
    {
    background: transparent;
    }

    Mă rog, am încercat să fixez pixelii ca lumea ca poza cu trei buburuze să nu se încalece cu titlul, s-ar putea să vrei să mai umbli la dânșii. A trebuit chiar să tai câțiva pixeli din fundul unei buburuze ca să încapă. Iar pe cea albastră am pus-o aici, lângă treaba de scris comentarii. Dacă o vroiai în colțul absolut cel mai din dreapta jos…era mai greu, pentru că CSS nu te lasă cu mai multe imagini de background la o singura chestie (la body, în cazul ăsta). Mă rog, nu știu dacă ce-am făcut aici e exact ce vroiai.

Comentariile sunt închise.