Te-aştept ca şi când

Trei telenovele de succes

1. „Pinguinii de sex incert care se iubeau, adică de fapt doar unul dintre ei”, episodul 5

fishing

2. Mariciui

Huan Mighel, de profesie psiholog (sau psihiatru…care e de fapt diferenţa dintre astea două?) a plecat în America la un stagiu de şase luni care o să-l facă oftalmolog. You can do that in the US. Bineînţeles, vrea să fie oftalmolog ca s-o vindece pe Mariciui, motiv pentru care (deşi încă nu e oftalmolog) face operaţii pe orbi într-una. Suspans: orbului i se scot bandajele…
Huan Mighel: vezi?
Orb 1: Nu.
Huan Mighel, ieşind din salon ca un vârtej: Nu! Nu! Nu se poate!
5 minute mai târziu, Huan Mighel a terminat altă operaţie.
Huan Mighel: Vezi?
Orb 2: Nu.
Huan Mighel: Oh! Ce eşec! Ce soartă crudă! Încerc iarăşi! Vezi?
Orb 3: Nu.
Huan Mighel: Aaaargh! Sunt un ratat!
Alt doctor: Huan Mighel, nu dispera! Trebuie să încercăm în continuare!
Huan Mighel, zdrobit: Nu înţelegi? Dacă nu pot să fac pe niciunul din orbii ăştia să vadă, înseamnă că n-o să fac să vadă nici pe Mariciui! Şi eu vreau s-o vindec pe Mariciui, chiar dacă…(pauză pentru suspin) Nu o repar pentru mine, ci pentru altul. Oh, Mariciui! Ce mult te iubesc!
Între timp, Mariciui, care, spuneam, este oarbă, are niscaiva probleme. Adică cea mai bună prietenă a ei, coţohârla de Ana Hulia, care este PLĂTITĂ să aibă grijă de ea, îi face diverse faze: ba dă cu ulei pe scări ca să cadă oarba în nas, ba o încuie în cameră…
Mariciui, închisă în cameră cu copilul, la etaj (deci da, oarba are camera la etaj): Oh, copilaşul meu, ce ai?
Copilul: (urlete)
Mariciui: Copilaşul meu! Ce ai? De ce plângi?
Copilul: (urlete)
Mariciui, plângând isterică: O, Doamne! O, Doamne! Copilaşul meu! Dumnezeuleţ şi Fecioara din Guadalupe! Tu plângi şi eu sunt oarbă şi nu te văd! Ce te doare?
Copilul: Dementă smiorcăită, n-am nici un an, cum naiba crezi că pot să-ţi spun ce am? Verifică şi tu dacă n-am făcut pe mine!
Ok, recunosc, asta nu era în serial.

3. Traian Ungureanu lasă Cotidianu (sau viceversa)

Povestea lui Traian Ungureanu e subiect de licenţă pentru Nadia, la Fejesece. La materia Etică şi deontologie, Nadia are şanse măricele să fie întrebată de ziaristul ei cel mai preferat şi cel mai frumos, Traian Ungureanu.
….
(Nadia râde isteric)

Cam atât pentru azi, prea multe telenovele prosteşte.

15 gânduri despre „Te-aştept ca şi când”

  1. Zilele trecute, am nimerit la telenovela asta cu Mariciui. Chiar exista. Eu credeam ca e o inventie de-a ta, cum esti buna la inventat lucruri (bine, bine si desenat lucruri) .

  2. psihiatrul lucreaza in spital. cu oamenii care au luat-o razna de tot. psihologul lucreaza in diverse alte institutii, precum si in cabinetul propriu si personal cu oameni care inca n-au luat-o razna de tot. technically speaking.

    1. Huan Mighel zice mereu ca e psiholog, dar a fost chemat (fiind cel mai bun psiholog din Mexic si, probabil, singurul) sa-i faca expertiza psihiatrica falsei fiice a adevaratilor parinti a lui Mariciui, atunci cand falsa fiica a incercat s-o omoare pe Mariciui si apoi s-a dat nebuna ca sa scape de parnaie.
      Deci sunt nitel confuza.

  3. psihologu o terminat psihologia, psihiatrul a terminat medicina.
    psihologu se ocupa de ‘daily issues’, psihiatru de patologie, adica atunci cand ai luat-o razna rau.
    cam asta ar fi.
    iar in legatura cu cazul Mariciui… n-am cuvinte

  4. sa-mi bag pula daca nu te plictisesti. hai macr unu sa incepem revolutia anarhista! asta e o gluma, dar macar o sa mai intre cativa. bloguri proaste unde comentez degeaba, unde s alea cu tineri drogati?

Comentariile sunt închise.