Nikita

Autobuzul 300. 3 băieţaşi de vreo 13-14 ani, însoţiţi de prietena unuia dintre ei.
Băieţaş 1: Deci, m-am prins de curând de o chestie foarte tare. (pauză retorică, ceilalţi aşteaptă cu interes) Andrea Bocelli e bărbat…
Băieţaş 2: (dezamăgit) Aa, ştiam, bă.
Băieţaş 3: Da, eu ştiam de când aveam vreo 10 ani. Şi de Nichita Stănescu ştiam că e bărbat.
Băieţaş 2: Eu de Nichita abia anul ăsta m-am prins, când am văzut tabloul cu el la şcoală…
Băieţaş 1: Cum naiba să fii mă, bărbat şi să te cheme Nichita? E ca şi cum m-ar chema pe mine Georgiana…
Băieţaş 2: Sau Teodora! (râd toţi)
(trecem cu autobuzul pe lângă Ateneu)
Băieţaş 2: Ia uitaţi, bă, trecem pe lângă Operetă!
Băieţaş 3, savant, către prietena lui: Acolo l-au împuşcat pe Ceauşescu la Revoluţie.
Prietena: Chiar acolo, la Operetă?
Băieţaş 3: Nu chiar acolo, un pic mai încolo, unde se vede steagu…
Prietena: De unde ştii?
Băieţaş 3: Mereu am fost tare la istorie… Vreau să mă fac ghid de muzeu.
(Prietena lui îl priveşte în extaz)

P.S. Pentru că mă întreabă lumea ce mai face Mariciui, mă simt obligată să aduc la cunoştinţa publicului ultimele noutăţi. Mariciui a rămas oarbă după ce tipa care pretindea că este fata părinţilor lui Mariciui a pus gloanţe adevărate într-un pistol cu gloanţe oarbe cu care Mariciui trebuia să fie împuşcată într-un film. Tipa a făcut asta pentru că e şi ea îndrăgostită de bărbatul vieţii lui Mariciui, Huan Mighel, cum era şi nevasta lui Huan Mighel, cum era şi tipa care a omorât-o pe nevasta lui Huan Mighel şi care a scăpat de închisoare pentru că suferea de dublă personalitate. Acum Mariciui ar putea să fie împreună cu Huan Mighel, pentru că nevasta lui e moartă, logodnica lui s-a împăcat cu adevăratul bărbat al vieţii ei şi cealaltă admiratoare, care s-a dat drept fata părinţilor lui Mariciui, e la zdup, plus că părinţii care au părăsit-o pe Mariciui când era mică o iubesc iar. Ea însă e oarbă şi din cauza asta e nefericită şi se ceartă cu Huan Mighel. Ba şi-a mai şi pierdut copilul când a ieşit la plimbare. Noroc că l-a găsit repede. Atât momentan, stay tuned.

6 gânduri despre „Nikita”

  1. mi-am amintit de pustoaicele care stateau de vorba si una-i spune celeilate: fato, tu ai auzit ca si tata lu’ enrique iglesias canta?! (cred ca era un banc…)

Comentariile sunt închise.