Turistul japonez end ză priti gărls

Pe japonezul nostru turist prin Braşov l-am zărit întâi la Biserica Neagră, unde eu i-am cam închis uşa în nas fără să vreau, apoi l-am regăsit în telecabină la Tâmpa. De fapt, când l-am văzut, n-aveam de unde să ştim dacă e japonez, sau chinez, sau alt soi de asiatic, motiv pentru care, probabil, l-am privit intens încercând să ne dăm seama de naţionalitatea lui. El ne-a ghicit instantaneu curiozitatea.
Japonez (foarte vesel, bătându-se în piept) Giapon! Giapon.
Prietena mea braşoveancă l-a văzut aşa mic, japonez şi dezorientat şi s-a gândit să-l supună unui interogatoriu amical.
Braşoveanca: Do you like Braşov?
Japonez: Du iu laic. Du ai laic…Ies. Ies. Ai laic. Veri nais. (ruşinat) Nais pleis tu bi uit ă priti gărl. Laic iu. End iu.
Braşoveanca: What have you visited here in Braşov?
Japonez (transpiră) Uat hev iu vizit. Uat hev ai vizit? Ies, ies…I vizit…blec ciărci…end…blec tauăr…end…uait tauăr….
Braşoveanca: What else are you visiting in Romania?
Japonez: Uat else I vizit. I vizit…Bran chestăl…end Drechiula….end…tumorou ai gou tu Sighişoara. Ies.
Nadia: How come you’re visiting Romania?
Japonez: Hau ior viziting, ies…hau aim vizit…ies, ies…plein end…trein end…
Nadia: No, no. I mean…why?
Japonez (râde): Drechiula! Drechiula, ies,  of cors.  (Nadia şi Braşoveanca sunt dezamăgite)
Braşoveanca: Ah. Dracula. …Mda. And why are you travelling alone?
Japonez: (transpiră tot mai mult, ruşinat) Uel…ai…ai…ai dont hev priti gărlfrend tu travel uit….Priti gărl laic iu. End iu.
Braşoveanca: But don’t you have friends interested in…um…Dracula?
Japonezul tace, încurcat. Poate e mai singuratic de felu’lui.
Braşoveanca: What do you do? Do you study or…
Japonez: Uat du ai du. Uat du ai du? Ies, ai…ai stadid ichonomics bat ai finişd end neau ai gest…uoc.
Nadia şi Braşoveanca: Uoc?
Japonez: Uoc.
Braşoveanca: You…walk? For a living?
Nadia: (dă din degete a mers) Walk?
Japonez: (râde) Nou, nou. Nat uoc. Uoc!
Nadia şi Braşoveanca: Work!
Japonez: Ies. I uoc, nat uoc. Living scul tu uoc ăraund ol dei ud bi nat veri smart, nou?
Până la urmă japonezul se desparte de noi cu un „Gudbai, priti gărls!”, transpirând abundent, şi se întoarce la hotel, în ciuda sugestiilor noastre de a ne însoţi prin oraş.
Braşoveanca: Eu cred că e virgin.
Nadia: La asta mă gândeam şi eu…

6 gânduri despre “Turistul japonez end ză priti gărls

  1. Cred ca voi ati dat de ultimul japonez virgin „The last Jap virgin”…. sigur el doar din motive de uoc, uoc nu are timp sa rezolve aceasta situatie 😉

  2. Ba eu cred ca sunt multi virgini in Japonia. Gandeste-te cat tineret izolat in tehnologie si existenta virtuala o fi acolo.

Comentariile sunt închise.