Dă mai departe

Din ciclul: maine o sa fie cea mai frumoasa zi din viata ta ptr ka in acesta seara o persoana va realiza ca te iubeste. Daca nu trimiti vei avea ghinion tot anul 2009 .Cine te place iti va da buzz: sorry de m@SS.

Personaje: Nadia, extrem de foarte plictisită; un băiat care-i în lista ei de messenger, deşi Nadia nu-şi mai aminteşte exact de când şi de ce.

un_baiat: auzi, noi de ce nu am facut sex pana acum?
Nadia: interesanta intrebare…
un_baiat: zi de ce?
Nadia: nu m-am gandit pana acum
un_baiat: hai ma
un_baiat: chiar cand n-ai chef
un_baiat: sau de abia ce ai facut
un_baiat: e ca si cum ai bea apa cand esti plin de apa
Nadia: a, esti adeptul principiului „pofta vine mancand”
un_baiat: nu, vine cand ti-e foame
un_baiat: dar tot nu mi-ai raspuns
un_baiat: deci de ce?
Nadia: pai nu prea imi amintesc cine esti
un_baiat: 😦
Nadia: tu stii cine sunt io?
un_baiat: aprox
Nadia: dar iti amintesti ca n-am facut sex!
un_baiat: asta da
Nadia: totusi, cred ca nu sunt singura in categoria asta
Nadia: adica precis mai sunt si altele cu care n-ai facut sex…
un_baiat: doar nu as fi putut sa fac sex cu toate fetele
un_baiat: practic e imposibil
un_baiat: cand mai mananc
un_baiat: cand mai lucrez
un_baiat: think about it
Nadia: mda, ai si tu dreptate
Nadia: pai bine, daca n-am aflat de ce n-am facut sex
Nadia: sa aflam de ce sa fi facut
Nadia: esti foarte bun la pat?
un_baiat: asa se pare
Nadia: asa ti se pare tie sau ai primit good reviews?
un_baiat: momentan nu am prietena, dar fostele nu au ramas dezamagite
un_baiat: zic eu
Nadia: aha…pai nu stiu daca sa te cred pe cuvant
un_baiat: ar trebui sa vb cu fostele sa vezi ce zic
Nadia: daca de fapt nu esti, dupa aia eu ce fac cand vad ca m-ai pacalit?
un_baiat: privesti partea buna
un_baiat: acum tre sa dai si tu intrebarea mai departe
un_baiat: la pers din lista ta
Nadia: neaparat
Nadia: desigur, nu la cei cu care am facut deja sex
un_baiat: absolut

7 gânduri despre “Dă mai departe

  1. Nu mă întrebam, mi-a zis că e the new internet meme. Oricum m-am prins de la început că e o glumă, de aceea m-am străduit să fac conversaţia cât se poate de interesantă. Cu mult mai interesantă decât fragmentul prezentat aici.

Comentariile sunt închise.