Pitic pe creier

Un esqimau sur un elephant
C’est original et c’est amusant
Car l’un vient du froid et l’autre du chaud

Mais un elephant sur un esqimau
C’est dangereux car ca pese trop
Meme si ce n’est qu’un elephanteau.

Mă obsedează această poezie.  De unde o ştiu?  Nu reuşesc sub nici o formă să-mi amintesc.  Oricum, e cum îmi plac mie poeziile:  scurtă, rimează, conţine un elefant.  Ce atâta filozofie.

6 gânduri despre “Pitic pe creier

  1. Dupa multi draci si nervi si o zi aiurea m’am mai inveselit putin 🙂
    Mi’ar placea sa desenezi si maimute ca mie alea imi plac tare 😦

  2. Nu prea imi place cum imi ies maimutele, in putinele ocazii cand le mai desenez.
    Si seamana prea mult cu oamenii. Nu-mi plac oamenii. 😀

  3. e l’esquimau de pierre gamarra?
    nenea ala care a fost si invatator, jurnalist, poet, critic si mai stiu eu ce?

Comentariile sunt închise.