Şmecherul lui Ghaddafi

În metrou, în direcţia Dristor 2. La Crângaşi se suie un nene ţigănos şi beat criţă, pe care îl denumim, din motive pe care le vom dezvălui mai încolo, Şmecherul lui Ghaddafi, şi se aşază pe un scaun.
Şmecherul lui Ghaddafi: Ce staţie era aici?
O gagicuţă: Crângaşi.
Şmecherul lui Ghaddafi: Aa, Crângaşi. Eu mă duc la gară.
Apoi îşi scoate celularul şi începe conversaţia cu, hai să zicem, nevasta, sau altă persoană de sex feminin.
Şmecherul lui Ghaddafi: Da, fă, sunt în metrou. Da, ştiu unde stau, crezi că nici atâta lucru nu ştiu? Da, ştiu, cobor la gară. Da, acuma vin. Da, fă, mai am până la gară.
Metroul a ajuns la Gara de Nord, apoi a plecat din Gara de Nord.
Şmecherul lui Ghaddafi: Ce staţie urmează?
O gagicuţă: Victoriei.
Şmecherul lui Ghaddafi: Aa, Victoriei. Eu mă duc la gară.
Apoi continuă conversaţia telefonică.
Şmecherul lui Ghaddafi: Da, fă, mai am, sunt în metrou. Da, ştiu, la Gara de Nord. Ee, alunec pe gheaţă. Alunecă mă-ta pe gheaţă. Da, fă, la gară. Să vezi ce beat sunt şi cum vă dau afară pe toţi!
Şmecherul lui Ghaddafi închide telefonul şi se adresează unui nene foarte gras, aşezat lângă el.
Şmecherul lui Ghaddafi: Ce staţie e aici?
Nenea gras: Obor.
Şmecherul lui Ghaddafi: Cum să fie Obor, când eu mă duc la gară?
Nenea gras: Obor e.
Şmecherul lui Ghaddafi: Cum să fie Obor? #%$^@*&!!!! (înjurături de nereprodus) Du-te în mă-ta! Cu Oborul tău! Nu e nici un Obor! Eu mă duc la gară!
Nenea gras: Da de ce mă înjuri?
Şmecherul lui Ghaddafi: Păi pentru că eşti prost! În mă-ta! Eu mă duc la gară!
Nenea gras: Adică eu îţi zic frumos ce staţie e şi tu mă înjuri?
Şmecherul lui Ghaddafi: În mă-ta!
Nenea gras: Ia vezi! Că acuş îţi iau capul şi ţi-l pun la rotisor! Eu ţi-am zis frumos ce staţie e! Ce faci pe nebunul? Oi fi vreun şmecher d-al lui Ghaddafi, te pomeneşti!
Şmecherul lui Ghaddafi îşi dă seama că a cam băgat-o pe mânecă cu nenea ăsta de 2 ori cât el şi se mută pe alt scaun, în capătul celălalt al banchetei, unde aţipeşte. După încă vreo 2 staţii, se dezmeticeşte.
Şmecherul lui Ghaddafi: Ce staţie e-aici?
O gagicuţă: Piaţa Muncii…
Şmecherul lui Ghaddafi: Piaţa Muncii.. eu mă duc la gară!
Gagicuţa: …
Şmecherul lui Ghaddafi, dezolat: Am trecut de gară?
Nenea gras: Eu ce ţi-am zis? Te credeai tu de-al lui Ghaddafi care le ştie pe toate!
Şmecherul lui Ghaddafi, umilit, coboară să ia metroul de pe partea ailaltă, lovindu-se în trecere de toate gagicuţele care ştiu la ce staţie merg.

(Muammar al-Ghaddafi: dictator în Libia since 1969.)

15 gânduri despre „Şmecherul lui Ghaddafi”

  1. Bogdane, long time no hearing from mataluta. 🙂
    Nene Aghiuta, eu stiam ca se zice ca grasii sunt pasnici…ca Saint-Bernarzii. Deci afumatii or sa se sperie doar uitandu-se la tine.

  2. de la gara de nord cine stie unde a ajuns :)) daca nu era in stare sa deosebeasca statiile, cred ca nu s-a descurcat mai bine nici cu trenurile 😀

Comentariile sunt închise.