Broscuţa care ştia prea multe

3 broscuţe pe lac. Una zice „Oac”. Alta zice „oac oac”. A 3-a zice „Oac oac oac”. A 2-a scoate un pistol şi o împuşcă pe a treia. ” De ce ai împuşcat-o?” întreabă cealaltă broscuţă. „Ştia prea multe”.

Nu daţi cu pietre, ştiu că e urât şi ne-amuzant, am vrut doar să testez sincronizarea cu sunetul la un nou program de animaţie pe care l-am…ăăă…cumpărat.  Greu al naibii să faci desene animate. Şapte secunde cu broscoii ăştia au 183 de cadre, şi nici nu fac nimic interesant nenorociţii.

Cândva voi realiza un desen animat frumos şi deştept. Stay tuned.

14 gânduri despre “Broscuţa care ştia prea multe

  1. Super.
    M-a amuzat teribil. Cum poti sa spui ca nu e dragut ?

    Dar 183 cadre ?
    Si le-ai desenat cu manuta pe toate ? Valeu muica ce munca…..

    Oac oac… (ultimul oac l-am inghitit, ca sa nu fiu impuscat ;;) )

  2. Pai eu imi stabilisem ca obiectiv unul de 3 minute pentru viitorul apropiat 😀 La ritmul in care lucrez eu, un filmulet de o ora imi va lua o viata!

  3. Esti pe drumul cel bun. I-a placut si fetitei mele care are 1 an si 10 luni. Tot zicea: boaca, boaca (asta inseamna ca i-a placut teribil si m-a pus sa ii pun sa vada broscutele tale pana m-am plictisit) 😀

  4. Pai nu vrem sa aruncam cu pietre. Dar daca e urat si ne-amuzant cum spui de ce il mai postezi? Pt ca astepti totusi pararea celorlalti :). Asta nu e de rau, dar ai mai multa incredere in tine si intreba mai bine :”Uite ce am facut, care e parerea voastra?” In felul asta dai voie si la critici sau pareri diferite, ceea ce e f bine.
    Apropos, e foarte amuzant si simpatic 🙂
    Mult succes!

Comentariile sunt închise.