Mostră de mizantropie

Ceea ce se aude este tema mea pentru seminarul de radio, înregistrată la ora 4 şi jumătate dimineaţa. Aveam de făcut 3 minute din emisiunea cu titlul „De vorbă cu Moş Crăciun”, şi am lăsat pe ultima zi când mai aveam doar insomnia, persoana mea şi nici un copil sau Moş Crăciun. Fundal sonor: tanti Eartha Kitt, recent decedată.

Comentariu de la Dragoş Ariciul: „Dragoş are bineînţeles ceva de comentat…”

8 gânduri despre „Mostră de mizantropie”

  1. Deci , si incep din start cu o concluzie ca sa concluzionez. Cum ai inserat in wordpress un audio ? Deci, te rog sa ma inveti si pe mine, o mare guru al wordpressului 🙂

    Aaaa … si, mi-a placut materialul 🙂

  2. aaah…daca tot a avut tupeul cineva sa intrebe..
    nu’s kiar retardata,dar cum se pun pozele la articole?:|
    am upload’at pozele,dar mi le arata intr’un album,nu la articole:|
    am incercat sa pun cod HTML,dar arata codul,nu poza:|
    asa ca va roooog,tu,sau minitu,sau oricare se plictiseste in asa hal incat sa’mi explice si mie cum se pun~X(
    [ca sa fie si mai dragut,clip’urile de pe youtube merg CU COd.]

  3. @ minitu: incarci fisierul audio undeva pe internet. Eu l-am pus pe musicwebtown.com. Apoi,cand scrii articolul, in editorul HTML scrii url-ul fisierului intr-o paranteza patrata in care bagi si-un ‘audio’ [audio http://...] .
    @kimbiu: si cand ti le arata intr-un album nu-ti arata si un buton pe care apesi ca sa inserezi poza din album la care te uiti in articol? Ceva gen „insereaza in postare”? 😀 I bet it does.
    E cu adevarat sfarsitul lumii…Nadia da sfaturi tehnice si tehnologice.

  4. Mersi o gurule maret 🙂 … la aia cu musicwebtown deja eram oleaca perdu’, dar am revenit ca am si inteles.
    eu de la inceput am zis, si subliniat si cu majuscule si cu minuscule, ca sunt atehnic.

    Kimbiu, da si un link sa vedem despre ce e vb in blogul tau, si apoi vedem despre ce e vb, ca nu toate platformele merg la fel 🙂

Comentariile sunt închise.