9 gânduri despre “Felicitare universală

  1. Multumesc de doua ori pentru felicitare ( o data pentru Craciun, a doua oara pentru Anul Nou)! Fiicei mele ii plac foarte mult elefantii tai, rade si arata cu degetul spre monitor, cand citesc la blogul tau. Mai am cateva seri si il termin. Sa stii ca au fost niste seri foarte placute, ai un umor delicios si inteligent, mi-ar fi placut sa fi fost si eu asa la 20 si un pic de ani. Nu ca acum as fi pe aproape:D, ba dimpotriva. Craciun fericit Nadia!

  2. Mulţumesc la fel. Dacă îi plac fetiţei elefanţii înseamnă că am ceva şanse să desenez cărţi pentru copii ca meserie de bază cândva 😀

  3. Menţionez că Nadia de mai sus nu este eu, pentru că n-am ajuns să-mi urez singură Crăciun fericit, deşi mai înjur de una singură câteodată.

  4. Primit cele 2 felicitari, una de la buburuza-ruza, una de la elefantelul-trompetelul…
    Le-am luat cu bucurie si le-am pus bine langa Inima.

    Send back hugs, big, and hot hugs ;;)
    –––-0–––-

    Sarbatori Fericite !

Comentariile sunt închise.