M-am hotărât să nu mă mai duc la vot

Elefantul plouat

Pentru că la doar câteva zile după ce am întreprins studiul meu amănunţit asupra uninominalului (aşa de amănunţit că nici nu ştiam exact în ce colegiu votez), am primit de la tata următorul mail:

From: (…adresa lu’ tata)
To: Nadia Barbu
Date: Monday, November 17, 2008 10:53:40 AM
Subject: colegiul 4

ai vrea tu colegiul 1

Deci, la deputaţi nu este colegiul 1, ci 4. Ceea ce mă întristează, dat fiind că am irosit atâta efort intelectual analizând candidaţii colegiului 1. La revedere, nenea cu „blah blah proiecte”!
La colegiul 4 avem următorii catindaţi:
Ingrid Zaarour, PNL
Costică Canacheu, PD-L
Adriana Larisa Antipa, PSD+PC
Stelian Felegean, PNG-CD
Ştefan Ioniţă, PRM
Nu doar că n-am auzit de nici unul dintre ei, nu doar că nu găsesc nici o informaţie relevantă despre ei, dar nici măcar n-au nişte nume interesante. În afară de gagica de la PNL, care e, de altfel, tânără şi de origine libaneză. Când am google-it-o, primul rezultat o descria ca fiind „fermecătoare”. Mă aşteptam să văd vreo frumuseţe exotică; am căutat şi poze şi nu mi s-a părut cine ştie ce. Dacă era frumoasă, parol că o votam. „Costică Canacheu” sună oarecum caragialesc, dar cum s-ar putea compara cu tovarăşul său de partid de la colegiul 1, care are un program electoral atât de sincer şi concis? Aşadar, cred că o să zic „pas” şi la votarea asta.