A înnebunit lumea

1. Andy Murray şi Gilles Simon îşi lărgesc găurile

În direct la sport punct ro. Mă uit la teve şi mă minunez: cum să-l mai pui pe CTP să comenteze meciuri de tenis şi a doua oară, după ce prima oară s-a descurcat ca o cizmă scâlciată? Cum să spui într-un comentariu de meci de tenis că „mingile sar în sus” , că sunt plesnite ca moartea şoptită sau moi, că reverul e sărit sau că „adversarii îşi caută unul altuia găurile ca să şi le lărgească”? O fi adevărat că la fotbal şi la politică se pricepe toată lumea, dar pe onoarea mea că tenisul nu-i fotbal. La dracul cu sindromul „eu sunt vedetă, deci mă pricep la toate.”
Aţi auzit de loviturile la şosete? Ce mă făceam fără CTP, n-aş fi aflat niciodată de ele.

2. Sunt prea grasă

Da, e vorba despre mine, gagica de 45 kile. Mă rog, individul care şi-a formulat îngrijorarea nu era smintit sau chior, pur şi simplu nu mă văzuse în viaţa lui. Aşadar, m-a invitat la o cafea, nu înainte de a mă întreba câte kilograme am, ca să nu irosim timpul amândorura dat fiind că el nu iese cu grase. Spre mirarea mea infinită, când am povestit tărăşenia am primit prea puţine reacţii sub forma „Mamă, ce mitocan dezgustător!” E o chestie de bun-simţ să nu începi o conversaţie cu „ nu mă interesează grasele”,aşa cum eu nu încep prin a întreba tipii ce mărime are scula lor.  Ah, scuze, asta chiar ar fi o întrebare utilă.

3. Îţi fac cinste, tu plăteşti

Când prietenii din liceu pe care-i ştii de 7 ani te pun să plăteşti 10 ron taxă ca să intri la ziua lor, ştii că a venit momentul să-ţi dai seama că nu mai eşti la liceu. De asemenea, când din banii tăi trebuie să plăteşti respectiva taxă şi pentru o grăsană cu un şiret de pantof legat în cap, care anu trecut pe vremea asta te făcea curva regimentului, te întrebi deja de ce mama dracului n-ai stat acasă. Nici măcar n-a mai venit cu un tip pe care să i-l pot sufla. Nu mă mai joc.

BONUS: Sunt un Plympton în devenire

Pentru că festivalul de animaţie a lăsat asupra mea urme adânci, mi-am descărcat rapid de pe net un program de animaţie tradiţională, unul de animaţie cut-out şi unul de 3d şi mi-am petrecut următoarele 2-3 zile holbându-mă la ele cu o privire nu foarte inteligentă. Eu sunt genul ăla de om care n-are niciodată răbdare să citească manualul de utilizare. În fine, într-un moment de plictiseală infinită şi zăcut în pat în stare fizică jalnică, am produs această oaie zburătoare mutant. La sfârşit trebuia să fie un behăit, dar, nu ştiu de ce, nu e.

http://www.swfupload.com/view/109298.htm

BONUS 2: Un fragment din Sita sings the blues. Probabil nu mai interesează pe nimeni în afară de mine, dar hei, aici eu fac legea.

3 gânduri despre „A înnebunit lumea”

  1. 1. De multe ori nici nu trebuie sa fii vedeta ca sa fii Dr. Know-it-all. Statutul asta doar le da muritorilor marele privilegiu de a iti asculta cugetarile.

    2. It’s not the size of the boat, it’s the motion in the ocean.

    3. Vezi ce se intampla daca te vezi cu grasele? Care-i faza cu siretul?

    Nu-mi plac desenele noi. Sunt urate…

  2. Fata avea un şiret de pantof legat pe post de bentiţă. Am întrebat-o dacă acela este un şiret de pantof…sau a întrebat-o Anvelopă, nu mai ştiu exact. A răspuns că da.

    Desenele noi? care? ale mele? sau zici de Sita?

Comentariile sunt închise.