Peştişorul şi amorezii

Peştişorul sictirit pune la punct nişte îndrăgostiţi.

P.S. 1

P.S. 2 În acest moment sunt de părere că blogul o să ia o pauză cu durata cuprinsă între o zi şi o nouă eră glaciară. Sunt foarte obosită de parlamentările familiale pe tema lui şi tot obosită se simte şi sinceritatea mea obişnuită, precum şi umorul meu involuntar înnăscut.  S-ar putea să-mi treacă până mâine.

3 gânduri despre „Peştişorul şi amorezii”

  1. SuperGheorghe: Încă nu.
    Costică: Cartonaş galben! La mine pe tarla (adică aci) este interzisă folosirea cuvântului emo (care de fapt nici nu este un cuvânt), indiferent la cine face el referire. Sunt interzise de asemenea orice alte cuvinte care nu-mi plac mie. „A zăbovi” este unul dintre ele, nu ştiu de ce. De asemenea, dacă îmi mai citează careva din Chuck Norris Facts, îşi ia ignore, report, flag şi toate celelalte instant.
    Cât despre tine, sunt convinsă că poţi găsi lecturi mai elevate. Arrivederci, amore, ciao.

Comentariile sunt închise.