Ştiri despre ce n-am mai făcut

Tot nu mi-am găsit de lucru, deşi nici nu m-am străduit extraordinar să caut. În continuare nu fac nimic util societăţii.

N-am învăţat încă pentru restanţă, pentru că nu-mi mergea calculatorul bine.  Sigur, Word-ul unde aveam eu materialele de învăţat mergea perfect, dar cum să înveţi când ai în inimă şi-n suflet grija că nu-ţi merge calculatorul? Acum nu mai am nici o scuză, laptopul meu mărimea elefant funcţionează la parametri optimi din nou, după o inevitabilă formatare. Evident, nu l-am formatat eu, fiinţă lipsită de aptitudini tehnice mai avansate de manevrarea unui abac. Virusul, „un troian relativ harmless”, după cum mi-a explicat Ariciul, nu s-a dat bătut fără luptă. De fapt, nu s-a dat bătut deloc, ci s-a împărţit în vreo 6, cum mi-a explicat tot Ariciul. În desen însă sunt doar 3 omuleţi ninja pentru că mi-a fost lene.

Tot pentru că mi-e lene, şi pentru că mă simt iar ca o amibă, şi încă o amibă foarte tristă, n-am desenat girafa cu insomnie explorând altă metodă de a bea cafea: direct din arborele de cafea, dacă în acesta din urmă cafeaua ar creşte direct în ceşcuţe. Desigur, ideea pare să sfideze uşor legile gravitaţiei, evident deci că nu e a mea, eu sunt un izvor nesecat de realism. Cum stau ceştile alea pe ramuri? Suna totuşi ca şi cum ar arăta drăguţ desenată.

N-am desenat nici fotbaliştii Stelei jucând cu o inimă pe post de minge.  Steaua a câştigat „dubla” cu Galatasaray fiindcă a jucat 75% cu inima şi 25% cu capul, Lăcătuş dixit. Mă întreb de inima şi capul cui o fi vorba.

Şi apropo de inimi, pe această cale trebuie să fac o rectificare la un mesaj emis anterior. Sictirita nu are o inimă. Repet, nu are. Dar probabil oricum n-ar fi putut nimeni să creadă aşa ceva.

7 gânduri despre “Ştiri despre ce n-am mai făcut

  1. Societatea are nevoie şi de persoane care nu fac nimic util societăţii.
    Legile gravitaţiei au fost făcute ca să fie încălcate ( de notat că iniţial scrisesem legile gravităţii)
    75% din inima şi 25% din capul meu zic că a fost ofsaid.
    Iarna nu-i ca vara, dar lasă că nici vara nu-i ca iarna.

  2. O fi fost ofsaid, m-am uitat la meci cam cu ochii pe pereţi. Incredibil dar adevărat: mi-am cam pierdut interesul pentru Steaua.

  3. Felicitări, eşti pe drumul cel bun.
    Şi eu cam cu ochii pe aceiaşi pereţi m-am uitat, dar e greu să-mi scape golul şi reluările aferente pentru că aud urlete disperate pe geam.

  4. PS:Is it just me sau orele de la comentarii sunt pe alt fus orar? M-am şi speriat când am văzut 10:25 am sub numele mieu.

  5. Cu siguranţă sunt pe alt fus orar. Probabil îl pot potrivi cumva, doar că nu manifest un interes deosebit pentru această acţiune.

Comentariile sunt închise.