Eloiza

Pentru că e foarte cald, uşa dintre camera Nadiei şi balcon stă deschisă mereu. Acest lucru aduce 2 beneficii vitale umanităţii:
1. Vecinul de vizavi se poate holba cu spor când Nadia se schimbă de haine, în special noaptea, când Nadia desfăşoară această operaţiune cu lumina aprinsă.
Şi 2. Gândacul care a poposit pe balconul nostru poate să ne viziteze din când în când.
Nu e un gândac de bucătărie. În bucătărie, a se nota, nu avem gândaci. Este un gândac de balcon, mare cât o prună mică, şi totuşi atât de rapid în mişcări că Nadia n-a reuşit să-i vină de hac până acum.
Nadia: Mamaaaa! Iar a intrat gândacul ăla mare în cameră!!!!
Mama: Eloiza! Ieşi afară şi fii cuminte!
Nadia: Eloiza??
Mama: Da, aşa o cheamă.
Nadia: De ce Eloiza?
Mama: Păi uită-te la ea, nu ţi se pare că seamănă puţin cu Eloiza?
În telenovela „Trădarea”, la care Mama se uită din motive obiective (Mario Cimarro- tall, dark and handsome) există o femeie fatală cu ochii verzi şi părul roşu pe nume Eloisa. Nadia se uită la gândac îngândurată, apoi apucă un papuc şi aleargă pentru a enşpea oară în scopul uciderii Eloizei, care fuge cu picioarele ei multe şi scurte de gândac fix sub patul-canapea.
Nadia: Mamă, gândacul ăla scârbos s-a băgat sub pat. Dacă tot ai botezat-o, spune-i să şi plece. Zi-i în spaniolă, eventual.
Mama (râde): Eloiza! Vallate de aqui enseguida!
Nadia: Nu iese.
Mama: Las-o mamă în pace. Ce rău poate să-ţi facă? E mai mică decât tine.
Nadia: Nu mi-e frică. Doar că e mare şi neagră şi urâtă.
Mama: E doar un gândăcel. Mai vine şi ea pe aici, nu tot timpul, în general stă afară. Are bun-simţ.
Nadia: Trebuie să dăm cu otravă.
Mama: De ce? Aşa avem şi noi un animal de casă.
Am avut tot felul de animale de casă: 2 iepuri, 2 cocoşi, 3 câini şi o pisică. Dar asta e de-a dreptul ridicol. Eloiza trebuie să dispară, am zis. Când o prind, o calc cu ceva mai zdravăn…mă duc să-mi caut pantofii din perioada André.

25 de gânduri despre „Eloiza”

  1. 1. Nadia ar trebui sa taie bilete la spectacol vecinului de vizavi.
    2. Eu am avut animal de casa un paianjen. Jenel il chema . jenel de la jena , ca era rusinos si se ascundea mai tot timpul.

  2. da.. si cu pantofii poti merge (un scurt pelerinaj) la aceei calugari care matura inaintea lor pt a nu curma traiul nici unei vietati.. :))

  3. 1. Păi dacă n-ar fi gratis, mă îndoiesc că ar mai fi la fel de interesant spectacolul pentru vecin.
    2. Un păianjen ruşinos…eu am un gândac cu bun-simţ. Iată ce de calităţi în lumea insectelor.

    Cuie, Petre? Ce să fac cu cuiele?(scuzaţi cucufonia) Să arunc după Eloiza?
    În ce priveşte călugării şi pelerinajele, eu o să stau binişor la mine acasă, iar Eloiza, dacă îşi doreşte asemenea tratament delicat, să se mute la respectivii călugări. Repejor!

  4. Il iau eu , ca si asa sufar dupa Jenel, care a plecat …sau daca nu a plecat a fost fortat sa plece de curatenie. hmm …

  5. Ah, bun. Păi să discutăm termenii mutării. Şi desigur, va trebui s-o întreb şi pe Eloiza. Dar cred că va fi de acord, eu îi pun prea des viaţa în pericol.

  6. Donez un ciocan, dacă e nevoie.
    E invazie de gândaci maari, negri şi urâţi? De curând l-am văzut pe cel mai mare ever, tata lor. Ca un bărbat adevărat, am făcut doi paşi înapoi şi acolo am rămas, timp în care mama îl alerga cu un papuc şi cu o sete în priviri..

  7. Să ştii că e invazie. Îi tot văd zăcând pe holurile blocului cu picioarele în sus…unii dintre ei de 2-3 ori cât Eloiza noastră.
    Şi ce-a făcut mama ta, a reuşit să-l prindă? Eu stau mai prost cu viteza de reacţie, se vede treaba.

  8. Da, e terminatoare, l-a rupt până la urmă (şi el prost, a luat-o drept în direcţia ei la un moment dat). După care l-a aruncat în WC şi a văzut că încă mişcă, al naibii, deşi îi dăduse de câteva ori în cap ca să fie sigură. Şi a tras repede apa. The end. Sper.

  9. Asa este, gandacii ar supravietui.Atunci nu cred ca o mai iau pe eloiza …hmmm…eloiza vine de la elodia ? acu mi-am dat seama. acum cu atat mai mult nu o mai vreau, daca aude astia de la zero tv ca e la mine dupa aia ce ma fac ?

  10. mda …vad acum si asemanarea intre gagica aia si un gandac mare negru si cu multe picioare ;))

  11. ce naiba mai astepti sau tocurile nu sunt destul de late?
    daca inca nu ai omorat-o, nume, ce nume?

Comentariile sunt închise.