Insomniile altora

Mi-a povestit o prietenă de curând că pentru ea nu funcţionează chestia cu număratul oilor ca să poată adormi. Chiar deloc. „Număr şi număr şi număr…mă concentrez acolo să număr oile…şi la un moment dat ele încep să se transforme în elefanţi! Aşa, din mers.”
Ca să vezi. Credeam că numai eu mă gândesc la elefanţi.

6 gânduri despre „Insomniile altora”

  1. mmm… nu e tocmai alb! uita-te la diferenta intre fondul pozei si fondul paginii. la asta ma refeream. de exemplu, acest mirific porcusor gratios are la ochi alb (care e usor diferit de fond). 😀

  2. Ah. Pai explicatia este foarte simpla. Fondul ar fi trebuit sa fie alb, mai precis albul hartiei. Dar Nadia nu poseda un scanner, asa ca desenele ei ajung in calculator in urma unei fotografieri realizate cu telefonul mobil ! De aici si numarul de pretentii reduse pe care le poate emite cineva in ce priveste calitatea tehnica a acestor opere marete (calitatea artistica fiind incontestabila) :))

  3. …1oaie, 2 oi, 3 oi, 4 elefanti:D si uite cum s-a transformat insomnia mea intr-o opera de arta!Danke shoshon:)
    P.S.: tocmai ma uit la un suport de pahare infatisand un elefant roz care face reclama la bere:D

Comentariile sunt închise.