Cum să sperii o tocilară încuiată de la prima întâlnire (ghid practic)

Nadia, tocilară încuiată, bea o bere cu un rocker simpatic. Rockerul fumează ţigară de la ţigară şi tuşeşte ca un sexagenar ftizic.

Nadia: Cam câte ţigări fumezi pe zi?

Rockerul: Nu foarte multe. Nici două pachete. Dacă vrei să ştii, ieri am putut să stau şi trei ore fără să fumez…(zâmbeşte larg)…tutun. Ştii, pentru mine marijuana este un mod de purificare spirituală. Înţelegi?

Nadia: Nu prea…

Rockerul: Adică îţi rezolvă toate problemele dintr-o dată, apar soluţiile ca prin minune! Devii foarte fericit şi viaţa frumoasă…Şi nici nu provoacă dependenţă…Adică, e adevărat, fumez zilnic de vreo doi ani şi abia aştept următorul joint, dar…Mă pot lăsa oricând. Am băgat şi heroină acum câţiva ani, şi m-am lăsat fără probleme. Când am vrut! Am voinţă foarte puternică.

Nadia: ….

Rockerul: Deci! Cu ce te ocupi în principal?

Nadia: În principal, desenez.

Rockerul: A, deci eşti un fel de artistă…Mişto! Şi eu sunt artist…sunt chitarist într-o trupă. Cântăm un fel de black metal…ştii cum e black metalul?

Nadia: Spre ruşinea mea, nu.

Rockerul: E cu foarte multe urlete…urlete şi chitări, cam asta e esenţa. Dar nu prea avansăm nicăieri…Eu sunt cel mai serios om din trupa aia.

Nadia: Ceilalţi cum sunt?

Rockerul: Păi celălalt chitarist e alcoolic şi tot aduce băutură la repetiţii. Le-am zis de atâtea ori- oamenilor, fără băutură la repetiţii! Dar degeaba, se îmbată, ia microfonul şi începe să urle…adică, nu mă înţelege greşit, noi urlăm oricum, dar el urlă aiurea…

Nadia: Da, îmi dau seama cât de deranjant o fi…

Rockerul: Iar vocalistul e pe heroină şi are hepatită C…de la seringi…

Nadia: …

Rockerul: Vrei să-ţi povestesc ceva amuzant? Am fost arestat odată… Mă duceam cu colegii de liceu să vizităm un tip în alt liceu şi nu ştiam că ăştia aveau şi un Magnum 6 la ei- ştii, voiau să-l împuşte pe ăla…

Nadia: Ce palpitant! Şi l-au împuşcat?

Rockerul: Nu, doar i-au dat cu ăla în cap, că uitaseră muniţia…

Nadia: (dezamăgită) Ah.  Ei, mi-a făcut plăcere, dar acum trebuie să plec…am nişte…treabă…care…trebuie…făcută!

Rockerul: (descurajat) A, ok…Auzi, auzi! Vrei să mergi cu mine în Vamă de 1 mai? Foarte mişto…Orgii şi anarhie.

Nadia: …O să mă gândesc la asta intens…

16 gânduri despre „Cum să sperii o tocilară încuiată de la prima întâlnire (ghid practic)”

  1. =)) bun asa. sper ca is usor „romantate” replicile. in orice caz, baietu’ e tipul clasic de rocaras „tru” care fumeaza in draci (si eu fac asta but i aint happy about it – nu ma lua cu d-alea cu „pai lasa-te”!) doar asa, povesteste ca fumeaza iarba si ce „trip-uri” a avut, ca, vezi dom’le, asa arata el ca e rebel, asculta black ca daca se grohaie e manly, povesteste cat de dubiosi sunt prietenii lui si cum se amuza ei breakin the law, merge in vama sa bea si – evident! – canta intr-o formatie care defapt nu canta, doar face repetii intr-o sala jegoasa cu niste scule imprumutate, dar e „tru”! genu de om pe care daca il prinde ma-sa cu tigara in gura il bate de se caca pe el (scuzati expresia). avea tricou negru cu immortal/slayer/dimmu/cradle of filth pe el?:))

  2. Hmmm…da, era imbracat in tricou negru…Cu ce trupa? Nu mai stiu. Si nu, nu prea sunt romantate replicile! Doar trunchiate nitelus, pentru ca nu mi-am putut aminti toate lucrurile interesante pe care le-a spus…

  3. topic off topic: sa inteleg ca campii papa din farfurie? ca asa imi dai de inteles.as vrea sa spun „nu e crestineste” dar precum stiu la cuvantul „crestin”, „ortodox” o sa ma bagi in ceata.
    asa ca campii, farfurie, bate, cuminti?
    ce naiba?

  4. Nu asa. Nadia bate campii pentru ca are prea mult timp liber, iar batutul campilor e unul din efectele secundare. De asemenea, este vesnic nemultumita si isi varsa nervii pe nefericitii de campi, care s-au nimerit sa fie pe acolo.

  5. topic off topic: Nadia nemultumita? sunt curios ce motive are. adica lumea „se” bate sa o cunoasca, (sau „o”) blogulii este vizitat de milioane de ascultatori. nu are copii, copi, oare sa continui?

  6. asta e pe bune off: scuze ca zic cu Dumnezeu acum dar nu-mi dai de ales. Deci sa revin.
    Pentru numele lui Dumnezeu de ce sunt Anvelopa?

  7. Se pare ca nici eu nu mai tin minte, asa ca se pare ca cum de nu mai raspund la alintul de Anvelopa, nu vad de ce nu mi-ai schimba alintatura.

Comentariile sunt închise.