Sunt deşteaptă şi frumoasă, dar n-am şapte ani de-acasă

Nadia ajunge în faţa blocului unde domiciliază, după încă o zi de efort academic susţinut. Blocul ei n-are interfon în fiecare apartament, ci un cod unic pentru toată scara. Cod pe care Nadia l-ar forma rapid şi ar pătrunde în scara blocului, dacă trecerea nu i-ar fi blocată de un cuplu care se ceartă drăgălaş şi romantic.

Ea: (pisicindu-se) Vreau să formez eu!

El: E blocul meu, eu locuiesc aici.

Ea: Tocmai, tu formezi mereu! Vreau şi eu.

El: De ce?

Ea: De-aia.

El: Bine, formează tu.

Ea: Ura! (ia poziţie şi se pregăteşte să formeze)

El: Steluţă…

Ea: (apasă pe diez) Aşa…

El: Ăla e diez.

Ea: Seamănă cu o steluţă. Unde e steluţa?
El: Steluţa e butonul care are o steluţă pe el. (râd amândoi)

Nadia: Puteţi să vă daţi la o parte? Aş vrea să intru.

El: (râzând) Şi noi.

Ea: Cum anulez că am greşit?

El: Apeşi pe diez.

Ea: Păi, tocmai am apăsat! (râd amândoi)

El: Deci! Steluţă! Zero! Zero!…

Ea: De două ori zero?

Nadia: Pot să formez eu codul!

Ea: (uşor jignită) Stai, dragă, că ştiu şi eu. (către alesul inimii) Zi de la capăt: Steluţă zero zero…

El: Steluţă…zero…zero…nouă…şapte…

Ea: Iar am greşit. (râd amândoi)

Nadia, exasperată, o dă la o parte pe tânăra romantică (brunetă, nu blondă!) cu un gest cam brusc, formează codul rapid şi intră. Apoi, claustrofobă fiind, se pune pe urcat pe scări cele şapte etaje până la locuinţa sa. Pe la etajul patru se întâlneşte iar cu fericitul cuplu care tocmai ieşea din lift.

Ea: (cu candoare) Merge liftul foarte bine, de ce urci pe scări?

Nadia: Să se mire proştii care nu ştiu să folosească un interfon.

Un gând despre „Sunt deşteaptă şi frumoasă, dar n-am şapte ani de-acasă”

Comentariile sunt închise.