Nadia muză (sau: Nu Mă Laud, Doar Fac Mişto)

Poezii dedicate Nadiei în luna martie:

[Poet nr 1, licean, actor amator, fan Eminescu]

Arata-mi steaua ta ce straluceste dintre toate
Mai mult decat aurul de 24 de carate
Ai grija ce alegi cand arati cu degetul
Multi au bani si faima dar le lipseste respectul… NU ?
Nu disconsidera valorile reale
Doar ele raman modele in secolele urmatoare
Orice analfabet cumpara diplome
Nu-i purta stima’n cel mai fericit caz e prost cu diploma
Bani sunt simple hartii ce zboara repede
In timp ce faptele mari raman pastrate in suflete
Sunt generatii intregi din care poti sa alegi
Sunt poate mii de personaje care au lasat ceva in spate
E vorba de-o tara de decenii si genii
De romani ce n-au pierit dealungul vremii
Ridicati pe postamente inalte persoane neinsemnate
Nu va lasati orbiti de vorbe cï de fapte

(Yo, man! Jos cenzura! Acţiunile voastre ne alimentează ura…)

[Poet 2, PR-ist]

In haine negre de copil uitat
Coboara Isus in orice seara
La tampla sufletului meu
Soptindu-mi tristele povesti
Cu tine plecata in nesfarsitele poteci.

(Admiratorul în cauză nu citeşte acest blog, altminteri ar şti că o poezie despre Isus e cea mai sigură cale să NU cucereşti inima Nadiei.)

[Poet 3, deviant]

Eu sunt cel ce traieste in tine,
uita-te doar in oglinda mai bine
eu sunt copilul – copilul din tine
eu te ridic te fac sa fi mai bun
eu te las sa fi un pic nebun,
sunt partea din tine care stie ce-i bine
eu sunt copilul – copilul din tine
sunt tot ce stii tu despre frumos,
eu nu te las s-arunci hartii pe jos
eu iti arat tot ce e bine,
te-nvat sa privesti lumea prin mine

Esti superba, te ador!

(Observ o neconcordanţă dubioasă între declaraţia din final şi restul poeziei în ceea ce priveşte genul persoanei care a inspirat creaţia. Şi de ce copilul din mine n-are voie să arunce hârtii pe jos?)

Disclaimer: Nadia nu poate garanta pentru autenticitatea creaţiilor. De exemplu, în cazul poetului nr.1, nu poate asculta fiecare album hip-hop apărut în România ca să verifice originalitatea acestei poezii a la Paraziţii. De asemenea, nu poate garanta în nici unul din cele 3 cazuri că ea este într-adevăr muza care a inspirat versurile. Dar aşa e Nadia: ea crede tot ce-i spun băieţii.