Oi fi mâncat lămâi, căci sunt atât de acră

Supărată pe viaţă (ca de obicei) şi pe faptul că are anemie, gripă, conjunctivită şi poate şi altele (că n-a avut timp să viziteze toţii medicii), eroina noastră (adică eu) şi-a descărcat nervii prin miştouri la adresa unei biete funcţionare de la bancă ce a avut proasta inspiraţie s-o sune.

Funcţionara: Bună seara. Doamna Nadia Barbu?

Nadia: Nu.

Funcţionara: Nu sunteţi doamna Nadia Barbu?

Nadia: Nu sunt doamnă.

Funcţionara: Ah. Dar sunteţi Nadia Barbu, nu? Aveţi câteva momente să vă vorbesc despre programul de asigurări de viaţă al băncii noastre X?

Nadia: Dar ce treabă am eu cu banca voastră?

Funcţionara: Figuraţi în baza de date ca client…

Nadia: Ba nu…(reflectează un pic) Ba da.

Funcţionara: Deci, aveţi câteva momente să vă vorbesc despre…

Nadia: Mă rog. Dumneavoastră aţi sunat, pe mine nu mă costă nimic, aşa că puteţi vorbi dacă ţineţi neapărat.

Funcţionara: Aşa. Programul nostru de asigurări de viaţă, intitulat Y, vă oferă suma de un miliard de lei vechi în caz de deces.

Nadia: Ba nu-mi oferă nimic, din moment ce mor şi nu pot cheltui banii.

Funcţionara: Banii îi primeşte familia dumneavoastră…

Nadia: Nu sunt atât de altruistă…după mine, potopul.

Funcţionara: Da, dar poliţa noastră vă asigură şi în caz de invaliditate, primiţi o sumă în funcţie de gravitatea handicapului…

Nadia: Mă bucur că-mi uraţi de bine. Am doar 20 de ani…

Funcţionara: Da, dar din păcate, accidentele nu aleg în funcţie de vârstă…

Nadia: Aşa e, dar oricum îmi spuneţi lucruri cam sinistre.

Funcţionara: Să înţeleg că nu sunteţi interesată.

Nadia: Ştiţi ce se spune despre companiile de asigurări? Sunt singurele care vând hârtii fără valoare şi primesc bani grei în schimbul lor…

Funcţionara: Pentru orice domeniu există anecdote…Vă urez o seară frumoasă în continuare.

Nadia: Sau vorba aia era despre loterie?