Balul Bobocilor

(Conversaţie ilizibilă, de tip schizofrenic, cu alter ego-ul raţional)

Ploaie şi vânt- Ţie chiar îţi mai arde de ieşit??-De ce nu?- Bine, atunci măcar gândeşte cu capul- Ar fi un efort prea mare- Vin cu cola – Ce ţărănie-greaţă- durere în organul nefolositor la mine şi cunoscut sub numele de inimă- Asta e.Închide-ţi urechile– Coco Jumbo şi Dr. Jones- drug dealer- cu…centură din lame de ras??-Ca ne me plait, pas du tout- fum de joint- Ce cauţi aici? Nu vrei să vezi asta…pleacă!!– „Mai stăm puţin”- ba nu, la dracu – Cristăl Glem Clab- fum de ţigară- 15 RON biletul-10 RON o bere- copii care se fac de râs pe scenă- oameni ciudaţi- oameni pe care-i cunosc- colegiprietenisaupoatenu- Sigur…prieteni…bineînţeles…– this could be fun- sau nu- durere în urechi- „Dansezi ca dracu” în ceva mai multe cuvinte- mulţumesc. Atunci nu mai dansez deloc, naiba să mă ia.- Eu te-am avertizat…– Şuie Paparude- Sindromul „ugly duckling at the prom”- durere în picioare, săgeţi în ochi- DJ Tom Novy vedetă internaţională- Ca un c***t…sorry, Tom Novy vedetă internaţională!!– Se putea să nu agăţ un rinocer?? Nu. Nu-ţi dau numărul de telefon…fuck off- Hai să plecăm de aici…pe bune acum. De ce mai stăm?- Arrivederci Cristăl Glem Club şi Tom Novy vedetă internaţională- durere în creier- De ce te încăpăţânezi să faci lucrurile astea? Ţi-am mai zis, nu e de tine. Fă-ţi un bine şi poartă-te ca tine însăţi măcar începând de mâine. – Ca şi cum ar vrea cineva să vadă aşa ceva- Şi acum, ce să spun, tare interesantă ai mai fost- 4 am – greaţă-îmi duhnesc până şi unghiile- Noapte bună. Bonne nuit. Leka nost..